szajBUS Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Nie znam się na rowerach dlatego proszę o pomoc.Potrzebuję roweru do codziennej jazdy i okazyjnych wypadów do lasu Z góry dziękuję za pomoc
ZAPA Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Rozwiń swoją wypowiedź.Czy chcesz mieć rower tylko do rekreacji ?Na średnim kole ?Ja bym poważnie myślał nad zeszłorocznym krossem levelem b3 można go dorwać za 2150 zł.A może nie jest ci potrzebny rower górski tylko np rower crossowy bądź fitness. 1
szajBUS Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2017 To ma być rower do rekreacji , żeby pozycja na rowerze była wygodna.kross level b3 to rower górski a ja takiego nie potrzebuję. Potrzebuję wygodnego roweru do lasu i żwirowych dróg.mój maksalny budżet to 2100zł
Franz Mauer Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Hexagon R też jest rowerem górskim. Bardziej trafny wybór to linia Kross Evado, czyli rowery typu cross nadajace się na asfalt, ścieżki leśne, szutry lub typowy trekking, cyzli linia Trans. 1
ZAPA Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 9 minut temu, Franz Mauer napisał: Hexagon R też jest rowerem górskim. Bardziej trafny wybór to linia Kross Evado, czyli rowery typu cross nadajace się na asfalt, ścieżki leśne, szutry lub typowy trekking, cyzli linia Trans. Dobrze mówi,polać mu.
szajBUS Opublikowano 27 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2017 Nie jestem przekonany do rowerów crossowych.wolę rower mtb
Franz Mauer Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 12 godzin temu, szajBUS napisał: To ma być rower do rekreacji , żeby pozycja na rowerze była wygodna.kross level b3 to rower górski a ja takiego nie potrzebuję. Najpierw się zdecyduj co chcesz, a potem pytaj