Skocz do zawartości

Rower Kross Hexagon R8 2017 Proszę o opinię

szajBUS

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie znam się na rowerach dlatego proszę o pomoc.Potrzebuję roweru do codziennej jazdy i okazyjnych wypadów do lasu

Z góry dziękuję za pomoc

Opublikowano

Rozwiń swoją wypowiedź.Czy chcesz mieć rower tylko do rekreacji ?Na średnim kole ?Ja bym poważnie myślał nad zeszłorocznym krossem levelem b3 można go dorwać za 2150 zł.A może nie jest ci potrzebny rower górski tylko np rower crossowy bądź fitness.

• Pomógł 1
Opublikowano

To ma być rower do rekreacji , żeby pozycja na rowerze była wygodna.kross level b3 to rower górski a ja takiego nie potrzebuję. Potrzebuję wygodnego roweru do lasu i żwirowych dróg.mój maksalny budżet to 2100zł

Opublikowano

Hexagon R też jest rowerem górskim. Bardziej trafny wybór to linia Kross Evado, czyli rowery typu cross nadajace się na asfalt, ścieżki leśne, szutry lub typowy trekking, cyzli linia Trans.

• Pomógł 1
Opublikowano
9 minut temu, Franz Mauer napisał:

Hexagon R też jest rowerem górskim. Bardziej trafny wybór to linia Kross Evado, czyli rowery typu cross nadajace się na asfalt, ścieżki leśne, szutry lub typowy trekking, cyzli linia Trans.

Dobrze mówi,polać mu.

Opublikowano

Nie jestem przekonany do rowerów crossowych.wolę rower mtb

Opublikowano
12 godzin temu, szajBUS napisał:

To ma być rower do rekreacji , żeby pozycja na rowerze była wygodna.kross level b3 to rower górski a ja takiego nie potrzebuję.

Najpierw się zdecyduj co chcesz, a potem pytaj ;)

Opublikowano
13 godzin temu, szajBUS napisał:

kross level b3 to rower górski a ja takiego nie potrzebuję.

Nie jestem przekonany do rowerów crossowych.wolę rower mtb

Koledzy już doradzili. Teraz sam ze sobą uzgodnij, czy wolisz rower na większe, czy mniejsze wertepy. Bo taka jest różnica między wymienionymi modelami.

Opublikowano