Skocz do zawartości

Bianchi Intenso CV Custom


kwadrat200

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Bianka to rower, w którego posiadaniu jestem ponad dwa lata (przesiadka z Btwina Ultra 940AF na Ultegrze Di2. Niestety, w tamtym rowerze totalnie nie leżał mi rozmiar i szybko się pożegnaliśmy). Full carbon z 2016/2017 roku na 105, rozmiar 55cm. W momencie kupna wymagał trochę pieszczot (między innymi nowego lakieru), sezon był coraz bliżej i zawsze chciałem mieć rower w kameleonie. Efekt widać poniżej (na zdjęciach nie wygląda tak fajnie jak na żywo. z jednej strony był mega fioletowy, zmieniając kąt patrzenia robił się głęboko zielony).

ggUZLE5.jpgGM3YTcR.jpgwYo7EAp.jpgh5ZWC7D.jpg

Ywt6zMc.jpgfx9sAwE.jpg0TvKxq9.jpgdhZ5EwU.jpg

Poza lakierem wrzuciłem koła Bontrager RL (1500g) z oponkami Continental GrandPrix 5000, owijkę Supacaz Super Sticky Kush. Nowe linki, klocki, reszta roweru była w oryginalnej konfiguracji. Na początku tego roku zaszło kilka zmian:

h6m6Rp7.jpghg2Fy95.jpgVTH5tgA.jpgBvKmCxp.jpg

Frameset dostał nowy lakier. Długo się biłem z pomysłami na malowanie (najpierw wpadła mi w oko różowa Specialissima:

t0BJg4Wh.jpg

  później customowy XR2:

Bianchi-Oltre-Xr2-bikes-of-the-bunch-18.

Kusiła mnie jedna i druga opcja, jednak nie mogąc się zdecydować postanowiłem na klasyczny celeste z dodatkiem czerni. W międzyczasie wjechały kółka carbon, stożek 50mm pod szytkę (1400g) na szytkach Challenge Elite Pro z beżowym bokiem, klocki SwissStop Flash Pro Black Prince. Fotki z przymiarki i składania:

YTh9TJ3.jpgg371Q2y.jpg

bRKcZhy.jpgeKfmmuB.jpg

Sezon przejeżdżony w takiej konfiguracji.

h1UNs4x.jpgnjLpZrM.jpgmVAEQeD.jpg

Rnr5QPh.jpgYztqrR3.jpgkoe4blw.jpg

zkW422r.jpguMyvSYi.jpgCeymxRw.jpg

Niestety, szytki pomimo że świetnie wyglądające - okazały się wpadką. Mega śliskie na mokrym, łapały kapcia za kapciem. Zirytowany pozbyłem się kół, chociaż fajnie niosły (kiedy akurat nie miały dziurki). Rower wylądował znowu na bontragerach - ale nowe kółka już są w drodze (tym razem pod oponkę). Na dniach będzie jeszcze kilka zmian i nowości ;>

0P3bNjS.jpgGPdRpqT.jpg

W tym momencie osprzęt to 105 5800, korba rs500 z kompaktowymi blatami 50-34 (kaseta 11-28). Sztyca, mostek, kierownica i hamulce to Reparto Corse (wewnętrzny brand Bianchi od dodatków). Koła Bontrager, ale na dniach będą wymienione. Czekam oprócz nich na jeszcze dwie paczki, ale to na razie tajemnica :D Mam też kilka planów na dłuższą metę, ale zobaczymy w którym kierunku się zdecyduję. Dajcie znać co uważacie, może jakieś sugestie co do zmian? Konstruktywna krytyka mile widziana. :)

Pozdrowionka

Bartek

Edytowane przez kwadrat200
  • Lubię to! 8
Odnośnik do odpowiedzi

Wszystko robione samemu z pomocą dziewczyny. Niestety jeszcze się nie dorobiłem profesjonalnej pracowni. :D Lakierowane sprayem, kolor na zamówienie, bezbarwny z utwardzaczem. Napisy cięte na ploterze, maskowane, lakierowane i odklejane. Pod lakierem nie ma żadnych naklejek. Złote naklejki na koła również własnego projektu i cięte na ploterze. :)

  • Lubię to! 1
Odnośnik do odpowiedzi
[mention=3414]89neo[/mention] codziennie podziwiam rowery, wiszą na ścianie w salonie.  Ultra poszła za śmieszną cenę biorąc pod uwagę osprzęt i to, że była praktycznie nowa.
Jesteś gdzieś ze Śląska żeby zobaczyć na żywo?
Odnośnik do odpowiedzi

@89neo z Gdyni. :D jest kilka niedociągnięć, głównie wynikających z dostępnych warunków i malowania sprayem. Cały czas kombinuję nad jakąś miejscówką do dłubania, gdzie można by postawić kompresor i pistolet, ale to nie takie hop siup.. ;)

Odnośnik do odpowiedzi
[mention=3414]89neo[/mention] z Gdyni.  jest kilka niedociągnięć, głównie wynikających z dostępnych warunków i malowania sprayem. Cały czas kombinuję nad jakąś miejscówką do dłubania, gdzie można by postawić kompresor i pistolet, ale to nie takie hop siup..
To jak będę nad morzem to się zgłoszę
Godzinę temu, 89neo napisał:

To jak będę nad morzem to się zgłoszę emoji3526.png

Jakbyś miał drugi raz kupować owijkę, to znów byłby to Supacaz?

Odnośnik do odpowiedzi

@89neo gdybym miał wziąć coś innego to musiałby to być albo dużo tańsze (40-50pln), albo z ciekawości. Supacaz jest wygodny, dobrze klei się dłoni i na dodatek jest ładny. :) Pomijając zimę i chłodne okresy wiosny i lata jeżdżę bez rękawiczek i 5-8h nie jest problemem (z drugiej stroy na rowerze mojej dziewczyny z inną owijką również nie jest 🤪). Słyszałem też dobre opinie o Lizard Skinns, La Pierre czy innych, ale to trochę jak z oponami - jeśli trafisz na konkretny model do którego się przekonasz, to głównie ciekawość skłania Cię do kombinowania. ;)

  • Lubię to! 1
Odnośnik do odpowiedzi
4 godziny temu, kwadrat200 napisał:

@89neo gdybym miał wziąć coś innego to musiałby to być albo dużo tańsze (40-50pln), albo z ciekawości. Supacaz jest wygodny, dobrze klei się dłoni i na dodatek jest ładny. :) Pomijając zimę i chłodne okresy wiosny i lata jeżdżę bez rękawiczek i 5-8h nie jest problemem (z drugiej stroy na rowerze mojej dziewczyny z inną owijką również nie jest 🤪). Słyszałem też dobre opinie o Lizard Skinns, La Pierre czy innych, ale to trochę jak z oponami - jeśli trafisz na konkretny model do którego się przekonasz, to głównie ciekawość skłania Cię do kombinowania. ;)

Jak oceniasz Supacaza a owijkę z Ultry 940? Bo sam mam 920 i ta owijka jest cieniutka, tak mi się wydaje.

Odnośnik do odpowiedzi
34 minuty temu, 89neo napisał:

Jak oceniasz Supacaza a owijkę z Ultry 940? Bo sam mam 920 i ta owijka jest cieniutka, tak mi się wydaje.

Ciężko mi porównać, bo już dość długo nie mam Ultry i jeździłem nią dość krótko, na tyle krótko, żeby nie zdążyć wymienić owijki, która dla mnie zawsze była największym minusem w tych rowerach (stojąc prawie na równi z oponami mavica 😂) bo jest mega twarda. Supacaz wcale nie jest jakiś super gruby, ale mimo wszystko jest „mięsisty” i wygodny. ;)

Odnośnik do odpowiedzi
19 godzin temu, kwadrat200 napisał:

Jedna ze zmian

O, korba od Rotora? 😉

Chłopie, ale fantastycznie dopieszczona maszyna! 😍 Gratuluję, tak roweru jak i gustu. 👍

Ja w mojej Biance zdecydowałem się założyć grupę 105 R700, po przesiadce z poprzedniego roweru na mechanicznej Ultegrze. Ty wybrałeś 105 po Ultegrze elektrycznej - jak oceniasz tę zmianę? 

Jeśli wracasz do opon, to ja mam jedną sugestię. Są świetne oponki Pirelli P Zero Velo, porównywalne z Conti GP5000. Ale mozna je dostać w takim zdobieniu:

pirelli-p-zero-velo-colour-edition-foldable.thumb.jpg.15be7ace6751a52418b38e71024f10c7.jpg

 

Odnośnik do odpowiedzi

@Łabędź, dzięki. 😇 Blaty Rotora, z rozstawem 4x100.. więc korba nie Rotorowa 🤪

Oto kolejny element układanki :D

08F6F6BD-5835-4432-A7A6-4996421F04DF.jpeg

Wracam do oponek, ale w tym momencie raczej przełożę GP5000. Gdybym miał kupić nowe to pewnie wjechałoby coś z beżowym rantem (jestem chory..). Naklejki celeste rozważam za to na obręcze. W tym momencie będą białe, zobaczymy - wcześniejsze złote też mi się podobały.

Co do Di2, działa świetnie, ale co do samego roweru przez za duży rozmiar mam mieszane uczucia i to pewnie trochę wpływa na obiektywizm. Niemniej - 105 działa (ostatnio w rowerze zastępczym miałem nawet okazję sporo pojeździć na nowej Sorze z tarczami - naprawdę dawał radę. Wiadomo, że to nie sprzęt do walczenia o sekundy, ale byłem zaskoczony, pozytywnie). Myślę, że powoli będę robił upgrade, ale samej 105 nic nie brakuje.

Edytowane przez kwadrat200
  • Lubię to! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Godzinę temu, kwadrat200 napisał:

w tym momencie raczej przełożę GP5000.

Na pewno nie jest to zły wybór. U mnie GP leżą w domu i czekają aż się Pirelki zedrą tylko dlatego, że rower kupiłem już z tymi Pirelli, a właściwości i osiągi tych opon są moim zdaniem porównywalne, tak na suchym jak i na mokrym. 

Dla mnie 105 też jest optymalna i wystarczająca, nawet do amatorskiego ścigania. 

Godzinę temu, kwadrat200 napisał:

kolejny element układanki

Jakbyś czytał mi w myślach. 😍 Też chodzi mi po głowie pomiar mocy od Inpeak. Tyle, że w moim przypadku tylko opcja custom, bo mam dlugość korby 165 mm. No i... czekam na 23 listopada, bo mają coś zaszaleć na Black Friday. 😁

Odnośnik do odpowiedzi

@Łabędź przy okazji pomiaru zmieniam komplet - blaty i korba. [to be continued]😈 :)  Co do GP5000 przejeździłem na nich już trochę. Zastąpiły GP4000S2 na których jeździłem wcześniej i od lat nie łapałem kapci. Na tych szytkach była tragedia.. 

Apropo dodatków celeste - świetny jest łańcuch KMC (foto kradzione z netu), ale cenowo dla mnie stoi za wysoko. 🤐

8BE5427F-9096-46DE-81FA-FDEC67ABB300.jpeg
Odnośnik do odpowiedzi
Jakbyś czytał mi w myślach. Też chodzi mi po głowie pomiar mocy od Inpeak. Tyle, że w moim przypadku tylko opcja custom, bo mam dlugość korby 165 mm. No i... czekam na 23 listopada, bo mają coś zaszaleć na Black Friday.
Powiem Ci ze juz z kilku stron wiem że brałbym zdecydowanie pirelli a nie GP, miałem jedne i drugie w ręce, pirelli się klei do asfaltu jak głupie :D
Odnośnik do odpowiedzi
1 godzinę temu, 89neo napisał:

Powiem Ci ze juz z kilku stron wiem że brałbym zdecydowanie pirelli a nie GP, miałem jedne i drugie w ręce, pirelli się klei do asfaltu jak głupie :D

W tym momencie przełożę na nowe koła Conti które już mam 😇 dzisiaj kilka zabiegów chirurgicznych i blaty już na korbie, tak prezentuje się całość :D

 

884084CC-FA6B-43E1-BDF9-03D10651EBB8.jpeg
  • Lubię to! 1
Odnośnik do odpowiedzi
2 minuty temu, Łabędź napisał:

A i jeszcze jedno - z jakiej farby (marka, model) korzystałeś? Idealnie Ci siadł Celeste. 😉

Z palety Pantone jest to 333C, według mnie na żywo jest odrobinę zbyt zielony. :)

Lecę testować, blaty założone, korba z pomiarem w rowerze (w biegu zmieniałem klocki hamulcowe 🤣) i chwilę się poszarpię z chłopakami, chociaż już jestem spóźniony..

 

9AB9080B-DDD2-40FD-8820-86532DE090E5.jpeg DBFCB1B8-14BF-422D-A37B-225752E560A5.jpeg 9FCC4250-C6B7-4F1A-A5D5-A3F7D92C6D31.jpeg
Odnośnik do odpowiedzi

Hej!

Powoli wpadają nowe graty. Korba kręci się fajnie, ciężko mi się ustosunkować do jazdy na owalnych blatach.. Niby trochę inaczej, ale bez jakichś wodotrysków. :D pomiar śmiga. :) dojechały nowe koła (postaram się zrobić szerszy opis kół). Zapomniałem napisać do majfrenda, żeby wysłał UD Mat, ale 3k mat też jest spoko. :D 

 

FC144AC7-1BC7-4CA8-8C13-B12A6A9B5DC8.jpeg 1FF8FB68-B391-448C-8AE9-148CB3385ED1.jpeg 756AE934-D10A-4888-981A-44BB46E5781C.jpeg 3B03FF81-6CF9-41C7-B2C9-63649C7C299F.jpeg C423E345-EC4F-44A7-AF6E-8C11BB6E7C26.jpeg A8AD7230-47C3-42C4-BC50-DCABB461E62D.jpeg 5A8FEFA2-E603-47DD-9592-614C9082D655.jpeg

Edytowane przez kwadrat200
  • Lubię to! 2
Odnośnik do odpowiedzi

Koła już na furze, obydwa rowery dostały nowe łańcuchy (Bianka dostała czarny KMC, bo złotego nie mogłem nigdzie znaleźć dostępnego.. Ale czarny dobrze pasuje :D). Wpadły też nowe kółeczka przerzutki. Klocki wrzuciłem SwissStop’a, oponki GP5000. Dzisiaj chwilę pokręcone, ale zimno, mokro i błoto, więc kolejne czyszczenie i wjeżdża trenażer. :D 

Muszę jeszcze kupić niższą pokrywkę sterów i przyciąć sterówkę. Zastanawiam się czy zostawić białe koszyki na bidony, czy zmienić na czarne.. :D

CA4A6B72-9322-44D4-A03B-365C24AC0872.jpeg 7833E9DB-5AC6-41DE-8ABF-786E78E8EB45.jpeg 425EDF5C-9AB5-4940-8935-044C68D6D8E1.jpeg F5CD0DA7-D72D-4BA4-8659-C81424A62519.jpeg 4F2DF52E-8E10-4844-AFAD-3BCF0414F3B1.jpeg AEDACD90-14FF-4DBB-AB4E-540C91685A2B.jpeg 2B51553B-2DE5-460F-9EEF-B0D3E7BB7982.jpeg FA2B7E23-6EAE-485F-8347-12EAEB884F21.jpeg
  • Lubię to! 1
Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...