Skocz do zawartości

spodnie długie na zime

lakim

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

Obecnie mykam na rowerze od pasa w dół: zwykłe bokserki+ NORDE GETRY LEGINSY i na to zwykłe spodnie dresowe.  Już przy temperaturze jaka jest teraz ( 5stopni) zaczynam czuć zimno w nogi i  moje cztery litery czują siodełko powyżej 2h jazdy. Zastanawiam poważnie się nad spodniami z wkładką na jesien-zime! Byłem w decatlonie i nawet coś przymierzałem ale jestem za dużym amatorem, żeby wiedzieć czy spodnie będą się nadawały. Wybór też skromny jak na tak duży sklep jeśli chodzi o rozmiary. Jedyne rozwiązanie, to kupić na "allegro" z darmowym zwrotem i pytam Was co możecie polecić na pierwsze spodnie rowerowe?

Opublikowano (edytowane)

Ja trzeci sezon pomykam w tych z Deca na jesień. Starczaja mi w zupełności. Poprzednią  zimę całą w nich przejeździłem. Każdy oczywiście inaczej odczuwa zimno. Jeżdżę z dużą kadencją i jestem grubasa ,więc jest mi cieplo🤘 mam te z niebieską pieluchą.

Minus jest taki, że nie mają frontu przeciwwiatrowego. 

Edytowane przez elmapeto
Opublikowano (edytowane)

Znalazłem na stronie deca spodnie , które są dostępne online i dodatkowo 2 sztuki  w sugerowanym przez sklep rozmiarze na miejscu w sklepie.

Jak się ma sugerowany rozmiar do faktycznego? Ktoś tak dobierał spodnie i pasowały? Średnio mi się widzi jechać do sklepu i mieć tylko jeden rozmiar do przymierzenia.

Mam w biodrach 103 i sugeruje mi L....może zamówić online 3 pary w różnych rozmiarach i ewentualnie zwrot zrobić?

55 minut temu, elmapeto napisał:

Ja trzeci sezon pomykam w tych z Deca na jesień

jakie?

Edytowane przez lakim
Opublikowano

Drugi sezon zaczynam jeździć w spodniach Rogelli Fobello. Jest membrana, jest micropolarek, wkładka wygodna, rozmiar pasuje. Bardzo wygodne. Osobiście polecam.

Opublikowano
44 minuty temu, CoolBreeze napisał: