wastek Opublikowano 8 Listopada 2020 Opublikowano 8 Listopada 2020 Dobry, Od dłuższego czasu przymierzam się do kupna gravela i ostatecznie zawężyłem poszukiwania do roweru ALU w napędzie GRX RX 2x11. W ten sposób doszedłem od wyboru pomiędzy Cannondal Topstone 1, Canyon Grail 7.0 oraz wymienionym w temacie Rose Backroad AL GRX810, do którego najbardziej się skłaniam. https://www.rosebikes.pl/rose-backroad-al-grx-rx810-2693164?product_shape=fog+grey&article_size=53cm-28 Czy ktoś z forumowiczów miał styczność z tym rowerem bądź posiada jakieś opinie ? Dodatkowo, czy można wg podanych przez producenta danych ocenić czy geometria jest bardziej komfortowa/wyprostowana czy bardziej pochylona/sportowa ? Patrząc na fotki, mam wrażenie że różnica wysokości pomiędzy siodełkiem/mostkiem jest dosyć mała co bardziej pasowałoby do odp nr.1, ale że jestem laikiem w temacie geometrii, to zapytam się ekspertów.
bartlomiej.sz Opublikowano 22 Listopada 2020 Opublikowano 22 Listopada 2020 Cześć udało Ci się zebrać jakieś informacje o Rose?Sent from my iPhone using Tapatalk
wastek Opublikowano 23 Listopada 2020 Autor Opublikowano 23 Listopada 2020 Nothing Oprócz tego że producent nie jest w stanie stwierdzić kiedy rower byłby dostępny (odpowiedzieli "maybe between April and July")
bartlomiej.sz Opublikowano 24 Listopada 2020 Opublikowano 24 Listopada 2020 Nad jakim rozmiarem się zastanawiasz, przy jakim wzroście i przekroku? Mi doradzili 55 cm przy 179,5 cm wzrostu i ok. 80 cm przekroku, nie wiem czy nie lepszą opcją byłaby rama 53 cm. Ale i tak brak jakikolwiek info o dostępności rozmiarówki.Sent from my iPhone using Tapatalk
Gość Opublikowano 24 Listopada 2020 Opublikowano 24 Listopada 2020 ciekawe z tym rozmiarem, wg. zaleceń z ich strony wychodzi raczej 53. Podobają mi się te gravele, szczególnie prowadzenie linek, chociaż nie wiem jak takie rozwiązanie sprawdza się od strony praktycznej. Niestety w moim rozmiarze niedostępny więc zastanawiam się nad canyonem