Jansio Opublikowano 21 Lipca 2017 Opublikowano 21 Lipca 2017 Witajcie. Mam zamiar wymienić pancerze linek w moim Treku. Zupełnie nie znam się na tym więc proszę o pomoc jakie mam wybrać do tego modelu roweru. 1
Gishin Opublikowano 22 Lipca 2017 Opublikowano 22 Lipca 2017 (edytowane) Siemanko w sumie czy byłyby jakieś konkretne do danego modelu roweru nie wiem. Ale możesz zamówić sobie na pewno lepsze niż fabryczne, a wcale nie jakoś niesamowicie drogie. Możesz nawet ulepszyć swój rower pod tym względem własnoręcznie. I tu masz do wyboru - możesz kupić gotowe zestawy albo wszystkie części osobno. Decydując się na to drugie musisz jednak pamiętać o tym żeby zmierzyć długość pancerzy i linek w swoim rowerze aby wiedzieć ile zamówić. Dodatkowo pamiętaj, że do przerzutek stosuje się inne pancerze i linki (cieńsze), i do hamulców inne (grubsze) Wiedz również że zakup samych pancerzy i linek to nie wszystko, będziesz potrzebował też końcówek pancerzy (na każdy odcinek pancerza po dwie - i tu też inne do hamulców, i inne do przerzutek w zależności od średnicy pancerza - przykładowo w moim rowerze tych końcówek jest aż 16) tu możesz zastosować specjalne uszczelniane końcówki jeśli zechcesz, co będzie dużym plusem, no i potrzebne Ci będą również końcówki linek Najlepiej będzie jeśli dokładnie obejrzysz pancerze i linki w swoim rowerze, policzysz ile będziesz potrzebował końcówek - przy czym końcówek linek opłaca się kupić nieco więcej w razie czego. Dokładnie też wszystko zmierz i najlepiej nie demontuj wszystkiego zanim nie będziesz miał nowych linek i pancerzy, łatwiej będzie Ci wtedy wszystko dopasować, i ułożyć tak aby np pancerze nie były zbyt krótkie lub długie (jeśli zamówisz przez neta i zdecydujesz się sam wszystko wymienić czeka Cię własnoręczne przycinanie wszystkiego więc mierzenie tu jest podstawą). Dodatkowo możesz pobawić się kolorystyką, kupić rozmaite kolory pancerzy, końcówek itp jak Ci pasuje Ja ostatnio wymieniałem właśnie linki i pancerze w swoim rowerze i trafiłem na całkiem nie drogie, a fajne linki i pancerze marki clarks pokryte wewnątrz teflonem, i przyznam szczerze że jestem bardzo zadowolony, dodatkowo pobawiłem się nieco kolorystyką dokupując inne kolory końcówek i efekt jest super mały szczegół a cieszy oko dorzucam link do spoko sklepu internetowego z rozmaitym wyborem części, tu przykładowo właśnie linek i pancerzy https://www.ctbike.pl/category/czesci-rowerowe-linki-i-pancerze No i na koniec warto dodać że po wymianie wszystkiego czeka Cię regulacja przerzutek i hamulców. Powodzenia Edytowane 22 Lipca 2017 przez Gishin 1
Jansio Opublikowano 22 Lipca 2017 Autor Opublikowano 22 Lipca 2017 17 godzin temu, Gishin napisał: Siemanko w sumie czy byłyby jakieś konkretne do danego modelu roweru nie wiem. Ale możesz zamówić sobie na pewno lepsze niż fabryczne, a wcale nie jakoś niesamowicie drogie. Możesz nawet ulepszyć swój rower pod tym względem własnoręcznie. I tu masz do wyboru - możesz kupić gotowe zestawy albo wszystkie części osobno. Decydując się na to drugie musisz jednak pamiętać o tym żeby zmierzyć długość pancerzy i linek w swoim rowerze aby wiedzieć ile zamówić. Dodatkowo pamiętaj, że do przerzutek stosuje się inne pancerze i linki (cieńsze), i do hamulców inne (grubsze) Wiedz również że zakup samych pancerzy i linek to nie wszystko, będziesz potrzebował też końcówek pancerzy (na każdy odcinek pancerza po dwie - i tu też inne do hamulców, i inne do przerzutek w zależności od średnicy pancerza - przykładowo w moim rowerze tych końcówek jest aż 16) tu możesz zastosować specjalne uszczelniane końcówki jeśli zechcesz, co będzie dużym plusem, no i potrzebne Ci będą również końcówki linek Najlepiej będzie jeśli dokładnie obejrzysz pancerze i linki w swoim rowerze, policzysz ile będziesz potrzebował końcówek - przy czym końcówek linek opłaca się kupić nieco więcej w razie czego. Dokładnie też wszystko zmierz i najlepiej nie demontuj wszystkiego zanim nie będziesz miał nowych linek i pancerzy, łatwiej będzie Ci wtedy wszystko dopasować, i ułożyć tak aby np pancerze nie były zbyt krótkie lub długie (jeśli zamówisz przez neta i zdecydujesz się sam wszystko wymienić czeka Cię własnoręczne przycinanie wszystkiego więc mierzenie tu jest podstawą). Dodatkowo możesz pobawić się kolorystyką, kupić rozmaite kolory pancerzy, końcówek itp jak Ci pasuje Ja ostatnio wymieniałem właśnie linki i pancerze w swoim rowerze i trafiłem na całkiem nie drogie, a fajne linki i pancerze marki clarks pokryte wewnątrz teflonem, i przyznam szczerze że jestem bardzo zadowolony, dodatkowo pobawiłem się nieco kolorystyką dokupując inne kolory końcówek i efekt jest super mały szczegół a cieszy oko dorzucam link do spoko sklepu internetowego z rozmaitym wyborem części, tu przykładowo właśnie linek i pancerzy https://www.ctbike.pl/category/czesci-rowerowe-linki-i-pancerze No i na koniec warto dodać że po wymianie wszystkiego czeka Cię regulacja przerzutek i hamulców. Powodzenia Wielkie dzięki z pomoc, akurat hamulce mam hydrauliczne to nawet nie myślę o tym żeby je jakkolwiek dotykać? linek raczej nie chciałem wymieniać ale jak już coś robić to pożądanie więc się zastanowię ? zajmę się tym samemu toteż dziękuję za rady praktyczne? biorę się do roboty^^ 1
Gość Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Jaki jest cel wymiany? Ile rower ma przejechane kilometrów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się