Skocz do zawartości

Jakie opony na taki teren?


Eisteufel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jakie opony polecalibyście do jazdy w tym terenie? 90% trasy i ogółem szweckiego lasu wygląda tak jak na zdjęciach.

Jeżdżę raczej spokojnie, XC. 

Opony chciałbym przystosowane do mleczka. Koło na które je założe to DT Swiss xm421, czyli 25mm szerokości, rower to HT Kross Level B6

IMG_1903.JPG IMG_1904.JPG IMG_1905.JPG IMG_1906.JPG IMG_1907.JPG IMG_1908.JPG IMG_1909.JPG IMG_1910.JPG
Odnośnik do komentarza
41 minut temu, artfal napisał:

Continental Race King, Schwalbe Racing Ralph, Michelin Wild Grip'r. Na tych jeździłem i według mnie będą wystarczające.

Race king wg mnie odpada, na mokrym chyba nie dadzą rady. 

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, PeKa napisał:

To najwyższy model tej opony. Pytanie tylko, czy potrzebujesz, aż takiego?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
 

To okazyjna cena więc wezme te :) 

Odnośnik do komentarza

Bedzie pan zadowolony! Jedyne na czym sobie nie radzę na tych oponach, to kopny piach, ale to akurat mnie nie dziwi :) W warunkach jakie przedstawiles na zdjeciach, czuje sie na Ikonach lepiej niż na X-Kingu i RaRa.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

A ja polece dwie rozne opony - osobiscie jezdze na: Ikon z tylu, Ardent z przodu. Chodzi w tym o to ze, przod majac wiekszy bieznik lepiej trzyma na zakretach i latwiej pokonuje przeszkody. Ikony lubia zabuksowac na podjazdach ale mysle ze, dadza rade. Jednak zdjecia jakie zamiesciles - mi osobiscie sugeruja troche inne rozwiazanie - Ardenta na tyl a do przodu np Miniona. Ewentualnie High Roller przod, Minion tyl. Ikona do przodu odradzam ma kiepska przyczepnosc boczna.

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, Rosen napisał:

A ja polece dwie rozne opony - osobiscie jezdze na: Ikon z tylu, Ardent z przodu. Chodzi w tym o to ze, przod majac wiekszy bieznik lepiej trzyma na zakretach i latwiej pokonuje przeszkody. Ikony lubia zabuksowac na podjazdach ale mysle ze, dadza rade. Jednak zdjecia jakie zamiesciles - mi osobiscie sugeruja troche inne rozwiazanie - Ardenta na tyl a do przodu np Miniona. Ewentualnie High Roller przod, Minion tyl. Ikona do przodu odradzam ma kiepska przyczepnosc boczna.

Tyle, że High roller waży tyle co 2 Ikony.

spróbuje z Ikonami, w sumie już je założyłem na koła, tylko czekam na przejściówki do DT Swiss 240s

Odnośnik do komentarza

Race ma wiecej klockow co rpzeklada sie n awage - bedzie zwyczajnie ciezszy. Ten klasyczny Ardent jest naprawde ok. Jest taka firm arowerowa Yeti oni wlasnie stosuja dosc czesto tyl Ikon przod Ardent. Dodatkowo klasyczny Ardent ze wzgledu na wieksze rpzestrzenie miedzy klockami latwiej bedzie sie czyscil. Ja wybralem klasycznego.

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, Rosen napisał:

Race ma wiecej klockow co rpzeklada sie n awage - bedzie zwyczajnie ciezszy. Ten klasyczny Ardent jest naprawde ok. Jest taka firm arowerowa Yeti oni wlasnie stosuja dosc czesto tyl Ikon przod Ardent. Dodatkowo klasyczny Ardent ze wzgledu na wieksze rpzestrzenie miedzy klockami latwiej bedzie sie czyscil. Ja wybralem klasycznego.

O dziwo race jest lżejszy :)  no nic, pierw spróbuje Ikona, start w Sobote więc już niedługo się dowiem :D

 

Odnośnik do komentarza

Ikon mega sprawdził się na maratonie. Na asfalcie spokojnie 40km/h, troche słabo na błocie ale to nic dziwnego, na single trackach całkiem ok, ogółem 50km bez problemowo przejechałem

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...