Eisteufel Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Witam! Jakie opony polecalibyście do jazdy w tym terenie? 90% trasy i ogółem szweckiego lasu wygląda tak jak na zdjęciach. Jeżdżę raczej spokojnie, XC. Opony chciałbym przystosowane do mleczka. Koło na które je założe to DT Swiss xm421, czyli 25mm szerokości, rower to HT Kross Level B6 Odnośnik do komentarza
artfal Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Continental Race King, Schwalbe Racing Ralph, Michelin Wild Grip'r. Na tych jeździłem i według mnie będą wystarczające. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 CST JackRabbit EPS także dadzą radę. Odnośnik do komentarza
Eisteufel Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 41 minut temu, artfal napisał: Continental Race King, Schwalbe Racing Ralph, Michelin Wild Grip'r. Na tych jeździłem i według mnie będą wystarczające. Race king wg mnie odpada, na mokrym chyba nie dadzą rady. Odnośnik do komentarza
artfal Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Masz rację. Najlepiej z tych trzech na mokrym radziły sobie Michelin Wild Grip'r. Odnośnik do komentarza
firefoks Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Race King się na nadadzą. Może Rocket Ron? Odnośnik do komentarza
PeKa Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Ikony od Maxxisa.Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
Eisteufel Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Wlasnie chce albo ikon albo x-king 8 minut temu, PeKa napisał: Ikony od Maxxisa. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
PeKa Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Mi osobiscie x-king zupelnie nie odpowiada. Taka opona zero-jedynkowa i zrobiona z papieru.Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
Eisteufel Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 https://www.xxl.se/maxxis-2-tires-2-tubes-set-ikon-tr-exo-29-x-2-2-dackpaket-terrang/p/1133730_1_style?utm_source=criteo&utm_medium=display&utm_campaign=retargeting czy ten zestaw jest ok? Nie znam oznaczen mieszanek maxxisa Odnośnik do komentarza
PeKa Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 To najwyższy model tej opony. Pytanie tylko, czy potrzebujesz, aż takiego?Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
Eisteufel Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 14 minut temu, PeKa napisał: To najwyższy model tej opony. Pytanie tylko, czy potrzebujesz, aż takiego? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka To okazyjna cena więc wezme te Odnośnik do komentarza
PeKa Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Bedzie pan zadowolony! Jedyne na czym sobie nie radzę na tych oponach, to kopny piach, ale to akurat mnie nie dziwi W warunkach jakie przedstawiles na zdjeciach, czuje sie na Ikonach lepiej niż na X-Kingu i RaRa.Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
Eisteufel Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 05.08.2017 bedzie moj pierwszy maraton, chce sie przygotowac Odnośnik do komentarza
Rosen Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 A ja polece dwie rozne opony - osobiscie jezdze na: Ikon z tylu, Ardent z przodu. Chodzi w tym o to ze, przod majac wiekszy bieznik lepiej trzyma na zakretach i latwiej pokonuje przeszkody. Ikony lubia zabuksowac na podjazdach ale mysle ze, dadza rade. Jednak zdjecia jakie zamiesciles - mi osobiscie sugeruja troche inne rozwiazanie - Ardenta na tyl a do przodu np Miniona. Ewentualnie High Roller przod, Minion tyl. Ikona do przodu odradzam ma kiepska przyczepnosc boczna. Odnośnik do komentarza
Eisteufel Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 14 minut temu, Rosen napisał: A ja polece dwie rozne opony - osobiscie jezdze na: Ikon z tylu, Ardent z przodu. Chodzi w tym o to ze, przod majac wiekszy bieznik lepiej trzyma na zakretach i latwiej pokonuje przeszkody. Ikony lubia zabuksowac na podjazdach ale mysle ze, dadza rade. Jednak zdjecia jakie zamiesciles - mi osobiscie sugeruja troche inne rozwiazanie - Ardenta na tyl a do przodu np Miniona. Ewentualnie High Roller przod, Minion tyl. Ikona do przodu odradzam ma kiepska przyczepnosc boczna. Tyle, że High roller waży tyle co 2 Ikony. spróbuje z Ikonami, w sumie już je założyłem na koła, tylko czekam na przejściówki do DT Swiss 240s Odnośnik do komentarza
Rosen Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Spoko, daj znac jakie wrazenia gdy przetestujesz. PS nadal mocno sugeruje Ardenta na przod Odnośnik do komentarza
Eisteufel Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 2 minuty temu, Rosen napisał: Spoko, daj znac jakie wrazenia gdy przetestujesz. PS nadal mocno sugeruje Ardenta na przod A co myślisz o Ardent Race? Odnośnik do komentarza
Rosen Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Race ma wiecej klockow co rpzeklada sie n awage - bedzie zwyczajnie ciezszy. Ten klasyczny Ardent jest naprawde ok. Jest taka firm arowerowa Yeti oni wlasnie stosuja dosc czesto tyl Ikon przod Ardent. Dodatkowo klasyczny Ardent ze wzgledu na wieksze rpzestrzenie miedzy klockami latwiej bedzie sie czyscil. Ja wybralem klasycznego. Odnośnik do komentarza
Eisteufel Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 11 minut temu, Rosen napisał: Race ma wiecej klockow co rpzeklada sie n awage - bedzie zwyczajnie ciezszy. Ten klasyczny Ardent jest naprawde ok. Jest taka firm arowerowa Yeti oni wlasnie stosuja dosc czesto tyl Ikon przod Ardent. Dodatkowo klasyczny Ardent ze wzgledu na wieksze rpzestrzenie miedzy klockami latwiej bedzie sie czyscil. Ja wybralem klasycznego. O dziwo race jest lżejszy no nic, pierw spróbuje Ikona, start w Sobote więc już niedługo się dowiem Odnośnik do komentarza
Rosen Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 O, to ciekawe - na chlopski rozum mialo byc inaczej. No nic powodzenia na zawodach. Odnośnik do komentarza
Eisteufel Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Ikon mega sprawdził się na maratonie. Na asfalcie spokojnie 40km/h, troche słabo na błocie ale to nic dziwnego, na single trackach całkiem ok, ogółem 50km bez problemowo przejechałem Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się