Nerwusdj Opublikowano 21 Października 2020 Opublikowano 21 Października 2020 Witam. Wybieram się na maraton który będzie przebiegał drogą R10. 50% asfalt i 50% utwardzone ścieżki. Obecnie mam Continental Double fighter III ( 2.0 - 50MM) Chciałbym jeszcze szybsza i znalazłem Opona Continental Contact Speed Nie chce przesadzić i proszę o poradę... Mianowicie wersja 1.25 - 32mm czy 2.0 - 50mm. Z góry dziękuję za odpowiedzi
elmapeto Opublikowano 21 Października 2020 Opublikowano 21 Października 2020 Ja bym nie brał 1,25. To już wąziutki laczek.
Accent_Szaj Opublikowano 21 Października 2020 Opublikowano 21 Października 2020 49 minut temu, Nerwusdj napisał: Continental Contact Speed Zdecydowanie 2.0. Gdyby było 80-90% asfalt,to można by było myśleć. Co do bieżnika,to też bym się zastanowił czy ta opona się nada
zenobek Opublikowano 21 Października 2020 Opublikowano 21 Października 2020 23 minuty temu, Accent_Szaj napisał: o do bieżnika,to też bym się zastanowił Jeżdziłem R10 w okolicach Świnoujścia. Te utwardzone ścieżki są bardzo piaszczyste.... Miejscami to po prostu głęboki kopny piasek. I tego należy się najbardziej obawiać. Opona 1,5 cala prawie sprawdzała się źle! (jeszcze węższa będzie sprawdzała się jeszcze gorzej) @Accent_Szajma świętą racje, że ten bieżnik na takie warunki jest do niczego. Musisz pogodzić ogień z wodą: piach i asfalt..... (życzę powodzenia) 1
Nerwusdj Opublikowano 21 Października 2020 Autor Opublikowano 21 Października 2020 Aktualnie mam Continental Double Fighter III 2.0 tak jak pisałem wcześniej. Ta na te warunki nada sie idealnie, lecz szukam czegoś lepszego i szybszego jeżeli jest... CONTINENTAL TERRA SPEED coś takiego jeszcze znalazłem. 40mm może? Sam nie wiem dlatego pomóżcie
zenobek Opublikowano 21 Października 2020 Opublikowano 21 Października 2020 (edytowane) 39 minut temu, Nerwusdj napisał: Continental Double Fighter III 2.0 Moim zdaniem,na te warunki, dużo lepsza niż Contact Speed. Idealna powina mieć, moim zdaniem, zupełnie (lub prawie) gładki środek (asfalt). Natomiast jej bok wydaje się być ok. Pompowałbym ją do średnich wartości. Z jednej strony na asfalcie najlepiej sprawdza się wyższe ciśnienie, natomiast na piachu niższe. Nie zapominaj i dużej ilości korzeni, które często wystają z piachu.... Edytowane 21 Października 2020 przez zenobek
polmaj Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 Ekonomicznie i dobrze to Cst b-fast 27,5x1,95 zwijana ,lekka w ok 400 gram , szybka i niedroga https://www.bikestacja.pl/opona-cst-b-fast-275x195c-60tpi-zwijana-p-9470.html Schwalbe thunder burt 27,5x2,1 jak wyżej tylko droższa , Dodatkowo możesz spróbować typowo gravelowego rozmiaru 650x47 , wariacji jest wiele , panracer gravelking , vittoria tereno dry i najróżniejsze wariacje od wtb , ale tu już trzeba liczyć od 150-200 za sztukę
Dziaku Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 Jak to jest z tym piaskiem ? W autach terenowych opony z dużymi kostkami (MTki, Simexy) de facto w piasku się zakopują i lepsze na piach są opony zwykłe szosowe. Może ten Contact Speed w wariancie 50mm wcale nie byłby taki zły na piasek ?
polmaj Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 Jak jest mokro i cisniesz pod górę to gładką opona bedzie się ślizgać lepiej jakiś bieznik mieć ,poza tym ta Continental to drutowka jak ma poczuć różnicę i nie robić dziwadła z MTB to lekkie opony do XC będą spoko , cst b-fast bądź thunder burt to naprawdę szybkie opony , miałem obie i wiem co mówię
polmaj Opublikowano 23 Października 2020 Opublikowano 23 Października 2020 Ta też może być ciekawa https://allegro.pl/oferta/opona-bontrager-xr0-27-5-x-2-0-tubeless-zwijana-9037231684
Nerwusdj Opublikowano 26 Października 2020 Autor Opublikowano 26 Października 2020 Dziękuję za rady. Przemyśle jeszcze temat
Accent_Szaj Opublikowano 27 Października 2020 Opublikowano 27 Października 2020 10 godzin temu, Nerwusdj napisał: Przemyśle jeszcze temat Zmień te Continental'e na jakieś harpagany 2.3-2.6 i na nich ćwicz do zawodów. Na start wyścigu wróć do Double fighter III. Tak robią najlepsi. Ćwiczą na przeciętnych rowerach,a do startów mają super wypasione maszyny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się