lotto Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Witam, dwa tygodnie temu zakupiłem swój pierwszy rower MTB https://www.canyon.com/pl/mtb/grand-canyon/2017/grand-canyon-al-3-9.html rower bardzo mi się podoba, wykonanie. Rower mnie kosztował z przesyłką 3030 zł bo załapałem się na promocję która wtedy trwała 2 tygodnie może trochę trochę się pospieszyłem, bo chciałem rower mieć na urlop i bałem się, że nie zdążę kupić. Zastanawiałem jeszcze pomiędzy droższym modelem https://www.canyon.com/pl/mtb/grand-canyon/2017/grand-canyon-al-4-9.html jednak wtedy nie miałem wystarczających funduszy oraz nie wiedziałem, że w lipcu też będzie taka sama promocja na te modele. Szukając na forach tematy mtb do 3000 -/+ czytałem że amortyzator musi być powietrzny a osprzęt deore bo alivio słabe. Dodam że jestem początkującym i kolażem i staram się jeździć regularnie, raz na dwa tygodnie może z czasem częściej jak znajdę czas oraz pogoda będzie w miarę to się wybiorę do lasu do których mam o.k 15 km. Moje pytanie brzmi czy ten rower jest warty tych pieniędzy czy teraz mając fundusze opłaca mi się wymieniać na model wyższy, bo przeczytałem, że Canyon takie coś akceptuje. Pozdrawiam
nonz Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 Rower który kupiłeś jest dobrą maszyną na początek. Nie potrzebujesz Deore i powietrznego amortyzatora do sporadycznej jazdy, jednak jeśli zaczniesz jeździć częściej i dalej to komfort jazdy zacznie mieć większe znaczenie. Dopiero wtedy docenisz droższe części. Jeśli Canyon i Twój budżet na to pozwalają to wymień rower. Pamiętaj jednak, że rower z wyższej półki jest droższy w utrzymaniu, a amortyzator powietrzny wymaga regularnego serwisu.
macko1 Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 (edytowane) Dokładnie maszyna dobra na początek, ale wymiana na droższy model sprawiłaby znaczne koszta eksploatacji. Edytowane 20 Lipca 2017 przez macko1