Peter90 Opublikowano 8 Października 2020 Opublikowano 8 Października 2020 (edytowane) Cześć, zastanawiam się nad kupnem jednego z tańszych fulli jakie znalazłem, Ghost Kato FS 2.7 jestem laikiem w tej dziedzinie więc proszę o poradę ekspertów, jedyne co rzuca mi się w oczy to słabe hamulce Tektro HDM285 i słaby widelec SR SUNTOUR XCR 34 LOR 130mm. https://www.ghost-bikes.com/en/bikes/fully/bike/kato-fs-27-al-u Czy zakup tego roweru ma sens, czy po roku jazdy będę zmuszony na wymianę wielu komponentów? Nie skaczę, ale jeżdzę po 50-80km tygodniowo: kilkanaście km po mieście, kilkadziesiąt po gorszej jakości leśnych ścieżkach, korzeniach, kamieniach, nierównościach. Jedyne co będę w stanie wymienić po zakupie to prawdopodobnie tylny hamulec i też Pytanie do was jakie to koszta w serwisie z robocizną, chciałbym coś ok Shimano M600. a może widzieliście jakieś ciekawe promocje na rowery typu full lepsze od tego w cenie ok 5000? Z góry bardzo dziękuję za porady i pozdrawiam! Edytowane 8 Października 2020 przez Peter90
marcin.jka Opublikowano 8 Października 2020 Opublikowano 8 Października 2020 Cześć, Taki full nie ma sensu, lepiej kupić porządny HT. 1