Łukasz_P Napisano 6 Październik 2020 Udostępnij Napisano 6 Październik 2020 W sumie temat mocno ogólny. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z reklamacją produktów Bontragera, w moim przypadku butów? Robią naprawę, wymianę czy zwrot kasy? Odnośnik do komentarza
Chrismel Napisano 6 Październik 2020 Udostępnij Napisano 6 Październik 2020 Miałem od nich siodełko z prawem zwrotu do 30 dni. Oddałem po upływie tego terminu. Przyjęli zwrot bez problemu. 1 Odnośnik do komentarza
Łukasz_P Napisano 6 Październik 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Październik 2020 Dzięki, tylko zwrot i gwarancja, to 2 różne sytuacje. Odnośnik do komentarza
Raptor Napisano 6 Październik 2020 Udostępnij Napisano 6 Październik 2020 Reklamacje w Bontrager to istna bajka. Reklamujesz i dostajesz nowe lub przy braku takiego samego modelu butów wybierasz jeśli chcesz inne i jeśli są droższe to dopłacasz różnicę lub zwrot pieniędzy. 1 Odnośnik do komentarza
Łukasz_P Napisano 6 Październik 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Październik 2020 Super, brzmi nieźle. Odnośnik do komentarza
Jwradek Napisano 6 Październik 2020 Udostępnij Napisano 6 Październik 2020 Reklamowałem dziurawą dętkę, oddałem starą, dostałem nową od ręki. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się