Skocz do zawartości

Kraidler Ramę szlag trafił

bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Szajbajki. 

Dziś myjąc rower spotkała mnie nieprzyjemna niespodzianka. 

Pacjent to Kreidler Dice 7.0 kupiony 04.2016. Gwarancja na ramę całe szczęście to 5 lat, mam książkę, wbity pierwszy przegląd i paragon. Nie mam żadnego doświadczenia w reklamowaniu pękniętych ram - ale sądzę, ze ktoś z Was ma.  Rower ma 4 lata, jeżdżę na nim ile mogę, więc jest używany, ale zadbany. 

Czy przy tego typu pęknięciu mam się spodziewać, że konsylium stwierdzi, że nie umiem jeździć na rowerze i dlatego pękło i mogę się pocałować w 4 litery. Albo, że zacisk za mocno przykręcany. Albo coś jeszcze innego.

A może cyk pyk dostanę nową ramę? A najlepiej nowy rower :D 

Jak uważacie? 

IMG_3335.jpeg IMG_3336.jpeg
Opublikowano

Kolego. A nie miałeś zbyt płytko włożonej sztycy? Dziwne pęknięcie.

Opublikowano

Zobacz na sztycę, widać ile była włożona. 
To około 50% - na pewno nie jest za płytko. 

IMG_3337.jpeg
Opublikowano

A czy ta sztyca jest fabryczna? Jeszcze taki efekt może wywołać zbyt cienka sztyca (węższa niż powinna być; wystarczy mała różnica)

Opublikowano (edytowane)

Reklamować!

BTW: nie przywaliłeś solidnie kiedyś dziobem siodełka (prawie nierealne ale może...)

Edytowane przez zenobek
Opublikowano

Cała historia zaczęła się z miesiąc temu - coś zaczęło coś lekko/cicho skrzypiec, kiedy naciskałem na pedały.