Gość Napisano 22 Wrzesień 2020 Udostępnij Napisano 22 Wrzesień 2020 (edytowane) Cześć! Posiadam Trek-a FuelEX. W ostatnim czasie (przypadkowo) zauważyłem dziwny objaw. Podczas skręcania kierownicy w prawo lub w lewo system Knock Block prawidłowo blokuje ruch do pewnego momentu, ale mimo to jestem w stanie "dokręcić" kierownicę o kilka stopni w każdą ze stron. Rower jest nowy. Nie miałem na nim żadnego wypadku, aby coś mogło się uszkodzić. Niczego także nie rozbierałem w rowerze. Niestety nie wiem na czym polega problem oraz czy to w ogóle jest problem? Może ten system tak ma? Poniżej przesyłam przykładowy film (nie dotyczy mojego roweru, a wychylenie jest o wiele większe niż u mnie). Będę wdzięczny za pomoc! Edytowane 23 Wrzesień 2020 przez Gość Odnośnik do komentarza
Raptor Napisano 22 Wrzesień 2020 Udostępnij Napisano 22 Wrzesień 2020 Jeśli to nowy rower to wszystko jest w porządku. Trek na ten rok poprawił Knock Block aby skręt kierownicy był większy. Dużo ludzi narzekało na problem przewożenia roweru w aucie Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 22 Wrzesień 2020 Udostępnij Napisano 22 Wrzesień 2020 11 minut temu, Raptor napisał: Jeśli to nowy rower to wszystko jest w porządku. Trek na ten rok poprawił Knock Block aby skręt kierownicy był większy. Dużo ludzi narzekało na problem przewożenia roweru w aucie To jest akurat model z zeszłego roku, ale nie wiem czy taki objaw jest normalny. Blokada to blokada. Odnośnik do komentarza
Raptor Napisano 22 Wrzesień 2020 Udostępnij Napisano 22 Wrzesień 2020 To w takim razie masz coś z blokadą. Knock Block 1.0 tak się nie zachowuje. Odpisałem tobie na priv na twoje zapytanie jak działa u mnie Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 23 Wrzesień 2020 Udostępnij Napisano 23 Wrzesień 2020 Tak, widziałem - dzięki 🙂 Napisałem w tej sprawie bezpośrednio do TREK-a oraz jednego z dilerów w Polsce. Otrzymałem identyczną odpowiedź. "Dodatkowe" wychylenie kierownicy to normalny objaw i nie ma się czym przejmować. Knock Block posiada minimalny luz pracy. Inaczej można byłoby go łatwo uszkodzić. Poszperałem także po grupach fb i większość potwierdza ten fakt. Taki objaw pojawia się nawet w nowych (jeszcze nie używanych) rowerach. Wszystko zależy od stopnia spasowania całego systemu. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza
Semius11 Napisano 14 Maj Udostępnij Napisano 14 Maj Witam. Czy takie "szpara" między główka ramy a miska sterów jest normalna? Jeśli nie jak można to usunąć ? Pacjent procaliber 2021, luzu na sterach nie ma. Odnośnik do komentarza
mapajo Napisano 15 Maj Udostępnij Napisano 15 Maj W dniu 14.05.2022 o 03:26, Semius11 napisał: Witam. Czy takie "szpara" między główka ramy a miska sterów jest normalna? Jeśli nie jak można to usunąć ? Pacjent procaliber 2021, luzu na sterach nie ma. U mnie: a) identyczna szpara, b) knock block pozwala przekręcić kierownicę poza zakres. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się