Jaki wybrać trenażer?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Planuję zakup trenażera na okres zimowy. Niestety nie znam się na tego typu sprzęcie dlatego chciałbym was zapytać o radę.

Moje wymagania to:

-synchronizacja z platformą GARMIN/STRAVA

-typ w któym ściąga się koło( kaseta jest zintegrowana z trenażerem)

-cena do około 3000zł ( jeśl będzie trzeba to +-500 jest możliwe)

Odnośnik do odpowiedzi

Polecam Elite Direct X/ XR. Od Tacxa oprócz Neo trzymaj się z daleka. Ewentulanie któregoś z Wahoo. Masz kupę wątków o tych trenażerach na tym forum poczytaj - są kopalnią wiedzy.

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli dostaniesz to weź Wahoo Kickr Core i po temacie, świetny sprzęt, dobra obsługa gwarancyjna.

Odnośnik do odpowiedzi
Medzamir

W tej chwili najlepszym wydaje się być Direto XR. Na papierze lepiej niż Core a cena podobna. Oczywiście wiele głosów twierdzi że Wahoo i tak lepszy bo cichszy ale różnica to chyba 4-6 decybeli i to w stosunku do wczesniejszego Direto X oraz do momentu, kiedy włączy się wentylator. Niestety XR jest świeżynką więc opinii użytkowników brak. Z drugiej strony bazuje na dwóch generacjach i raczej wielkiej wtopy producent nie zaliczy.

A jeśli chodzi o zakupy to obecnie na fejsie w grupie o trenazerach są dwa tematy gdzie ludzie starają się załatwić w niższej cenie Suito i jeden o Wahoo Kickr Core. Nie wiem po ile Core ale Suito w jednej z grup za 2400 więc całkiem nieźle (tylko trzeba się spieszyć bo zapisy do końca łikendu) a być może będzie też do załatwienia Direto XR ale ceny nie znam. Ten drugi najtaniej w Polsce był za 3032 w sklepie Biostern.

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli miałbym Garmina to pewnie szedłbym w Elite. Ale jeśli masz komputerek od Wahoo i trenażer to masz możliwość symulowania trasy wgranego GPXa przez trenażer. Fajna sprawa jak chcesz ogarnąć jakiś odcinek przed zawodami czy coś.

Odnośnik do odpowiedzi
Łukasz_P