Skocz do zawartości

Rower stacjonarny - Kettler Racer 9 czy inSPORTline inCondi S1000i ?

Irek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Czy ktoś orientuje się, który rower lepiej kupić?  Kettler Racer 9 czy może inSPORTline inCondi S1000i? Jest spora różnica w cenie.

Opublikowano

Zerknij jakie możliwości oferują te rowery. Ja śmigam na yorkfitnes który oferuje 16 trybów jazdy, ma miernik mocy, kadencji i tętna. Podejrzewam że z tego może wynikać różnica w cenie. 

• 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam piszę w sprawię Rowera magnetycznego. Jaki wybrać jaki polecacie? Jeśli macie jakieś prosiłbym o linki. Jestem Zielony na ten temat. Dodam że do spalenia trochę kilogramów jest, ale żeby też frajda z tego była :)

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wiadomo - pandemia, pogoda coraz gorsza, krótkie dni itd. Szukam jakiegoś rowerka stacjonarnego w miarę solidnego do max 1500 ale wolałbym wydać okolice 1000. Co byście polecili? Nie znam się na tym sprzęcie, w sieci jest pełno ofert bardzo zróżnicowanych cenowo i ciężko połapać się co jest warte uwagi. Jestem trochę gadżeciarzem dlatego miłym dodatkiem byłoby podłączenie telefonu czy komputera pod taki sprzęt i np wirtualna jazda + oczywiście zbieranie danych na urządzeniu. Nie jest to konieczne jeśli za tym nie będzie się kryła trwałość sprzętu. Będę wdzięczny za jakieś namiary na cokolwiek (konkretne modele lub same marki w jakich szukać). Dzięki i pozdrawiam.

Opublikowano

Obawiam się, że w podanym zakresie cenowym wybór musi być ograniczony do jedynie najprostszych, podstawowych modeli. Taki sprzęt jest jednak stosunkowo drogi.

Niedawno szukałem jakiegoś modelu dla żony bo wymyśliła sobie, że będzie kręcić. Szybko okazało się, że aby kupić coś ciekawego to trzeba wydać naprawdę spory worek pieniędzy. Nie chciałem jednak kupować najtaniej jak się da bo obawiałem się marnej jakości. Stanęło na granicy max 2500zł i za tą kasę kupiłem model Schwinn 570U.