Skocz do zawartości

Lazaro core v3 - czy warto?


edixo

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę że nie warto wolał bym coś takiego:
http://www.romet.pl/Rower,RAMBLER_FIT_275,10,707,711,14548,2017.html
http://www.romet.pl/Rower,RAMBLER_29_2,10,707,711,14538,2017.html

Lub dozbierać troszkę i zakupić

http://www.romet.pl/Rower,RAMBLER_275_3,10,707,711,14544,2017.html


Są też inne marki o podobnym osprzęcie i cenie np zobacz sobie na stronkę Kross, Kellys, może treka wyrwiesz musisz obczaić :D

Edytowane przez Piwko
Odnośnik do komentarza

Siemanko, 

Za kwotę 2 tysięcy poszukalbym używki w dobrym stanie bo jest ich pełno na olx. Masz takie marki jak Cube, Merida które da sie dostać na kołach 29. Nowy rower w tej cenie ? Można Lazaro to jeden z nich jednak dobra uzywka będzie lepsza. Poszperaj olx sam ostatnio patrzylem i jest mnóstwo fajnych rowerkow za 2tys nawet na deore i to w dobrym stanie. 

Jelsi potrzebowalbys pomocy odzywaj sie tutaj 

Pozdrawiam Marek :D

 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

W opisie tego Lazaro nie wyświetla się specyfikacja. Upewnij się, że na pewno jest tam PEŁNE Alivio. Marki niestety nie znam i skupiałbym się głównie na ramie.

Odnośnik do komentarza
Dnia ‎2017‎-‎03‎-‎30 o 14:47, MZoltowski napisał:

Uważaj na korbę - na innych forach twierdzą, że siedzi w nim korba Acera i bardzo słaby wkład supportu - dopytaj w tej kwestii. 

Korba to ewidentnie FC-M371... więc straszne padło... nierozbieralne, na kwadrat...

"Ekonomiczny Mechanizm Korbowy Shimano Acera FC-M371 zapewnia płynną i dokładną zmianę przełożeń. Przystosowany do kaset 9 rzędowych.

Kod sprzedażowy: M371
Kod części: Mechanizm korbowy
Dyscyplina rowerowa: MTB
Średnica śruby: Nitowany
Osłona łańcucha: Z osłoną łańcucha
Technologia korby: Kwadrat
Kompatybilny łańcuch: 9rz
Długość osi wkładu
LL 123 mm
Tylne przełożenia
9
Tarcze mechanizmu
3x"
 
Tak poza tym, komponenty Kalloy Uno, ja je kojarzę tylko z marketowymi rowerami...
Słabizna straszna.
 
Jeden plus to napęd prawie cały Alivio, dobre hamulce, i piasty Shimano z centerlock...
Reszta jest taka sobie, by nie powiedzieć słaba...
 
Tylko, że... ja osobiście jak kupuję rower to wolę mieć dobrą ramę, amorek, a napęd wymieniać sukcesywnie w miarę zużycia, a napęd raczej przed amorem dobrej klasy się zużyje.
 
Obręcze KANDS MAXX też nie mają zbyt dobrych opinii, gną się dość szybko...

 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza

Michale to jaki nowy kompletny rower na gwarancji poleciłbyś z dobrym amortyzatorem  na dobrej ramie i nie gnących się kołach do 2000 PLN ?           Oczywiście dobra rama to taka , która ma dożywotnią gwarancję bo jak nie to przecież nie może być dobra bo nawet sam producent nie jest pewny jej dobrej jakości i dla tego nie daje jej dożywotniej gwarancji ;) Cieszmy się razem z ludźmi , którzy są szczęśliwi , a świat będzie piękniejszy :) 

Edytowane przez alfine-11
Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, alfine-11 napisał:

z dobrym amortyzatorem  na dobrej ramie i nie gnących się kołach do 2000 PLN ?

Błagam, litości....
Nie ma niestety takiej opcji jak nowy, dobry rower na dobrym osprzęcie i dobrych kołach za bezcen. Bez szans.

Odnośnik do komentarza

A poleciłbym Kross Hexagon R8

można go kupić w cenie 1832zł

Rok produkcji modelu: 2016
Dla kogo:
Rama: Performance Alu
Widelec: SR SUNTOUR XCT V4 (skok 100mm)
Ilość biegów: 27
Przerzutka przód: Shimano Altus FD-M370
Przerzutka tył: Shimano Deore RD-M592 SGS Shadow
Hamulec przód: Tektro HDC300 (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulec tył: Tektro HDC300 (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca: Tektro HDC300 (hydrauliczne)
Manetki: Shimano Altus SL-M370, 9 biegów
Korby: SR Suntour XCM 44/32/22T
Suport: FP-B902
Łańcuch: Shimano CN-HG53
Kaseta / Wolnobieg : Shimano CS-HG200-9 11-34T
Piasta przód: Joy Tech D041DSE 32H
Piasta tył: Joy Tech D142DSE 32H
Opony: Rubena Ocelot 27,5"x2,1"
Obręcze: KROSS Disc (Aluminiowe, podwójna ścianka)
Kierownica: Kross Active Components (Aluminium, niski wznios, 680mm, 31,8mm)
Wspornik kierownicy: KROSS Sport Components (aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła: Kross Active Components (aluminium, 27,2mm)
Stery: Feimin H835B
Siodło: Kross VL-3275
Chwyty: KROSS
Pedała: Aluminiowe/Nylon
Rozmiar koła w calach: 27,5 cala
Skok Amortyzatora: 80mm-100mm
Rodzaj Hamulca: Tarczowy hydrauliczny
Przerzutka tylna: Shimano Deore
Odnośnik do komentarza

@SpiderMAN widzę w Twoich wypowiedziach brak konsekwencji najpierw oceniasz bardzo słabo LAZARO CORE 27,5 V3 FULL ALIVIO następnie napisałeś " ja osobiście jak kupuję rower to wolę mieć dobrą ramę, amorek, a napęd wymieniać sukcesywnie w miarę zużycia, a napęd raczej przed amorem dobrej klasy się zużyje" po czym proponujesz Kross Hexagon R8 z amortyzatorem SR SUNTOUR XCT V4 , który jest o klasę niżej niż ten SR-SUNTOUR XCM w LAZARO CORE 27,5 V3 FULL ALIVIO . Czyli dla siebie preferujesz inne standardy jak dla osoby postronnej :( Takie polecanie jest mało etyczne !

Nie!.jpg

Odnośnik do komentarza

Ale rama jest o niebo lepsza...

Poza tym nie wybieramy tutaj roweru dla mnie.

Zapytałeś co bym zaproponował do 2000zł z nie gnącymi się kołami...

Jak zauważył MZoltowski nie da się kupić w tej cenie roweru spełniającego wszystkie Twoje kryteria, więc nie pisz, że jestem niekonsekwentny.

A w tych KROSSach według wiedzy jaką mam od kolegi pracującego w sklepie rowerowym, usterki kół należą do rzadkości, obręcze są dość odporne na przeciwności losu.

 

P.S.

Poza tym trochę przesadzasz z tą ilością postów... ;)

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Ramy Krossa zdecydowanie są jednymi z lepszych w tej kategorii cenowej. Co do tego "klasę wyższego" Suntoura, to wybacz, ale i jedno i drugie to zwykły, błyskawicznie łapiący luzy uginacz. Mam tego XCM w swoim rowerze, wiem co mówię. 
Korba na kwadrat Acera, czyli już nie full Alivio. Korba i wkład supportu to pierwsze, co w tym rowerze wypadałoby wymienić. Dalej - nie wiemy NIC o hamulcach, tarczach etc. Mam takie przeczucie, że nie jest to Alivio, ale proszę mnie sprostować jeśli się mylę. W takich rowerach "full Alivio" zazwyczaj oznacza manetki i przednią i tylną przerzutkę. :)
Skoro więc mamy i tak wymienić jakieś podzespoły po wyeksploatowaniu, to proponowałbym właśnie poszukać roweru z jak najlepszą ramą i przyzwoitym amortyzatorem, godząc się na to, że i tak włożymy w ten rower kesz jeśli chcemy go mocno ujeżdżać.
W skrócie więc, jeśli miałbym kupić coś nowego za 2000 zł, to wolałbym... kupić coś używanego za 2000 zł, nawet z ujechanym napędem ale z ramą i amorkiem w dobrym stanie. Czasem można naprawdę dorwać takie sztuki w tych cenach, że portfel sam się otwiera. A jeśli nowe...  to pogodzić się, że amortyzator będzie zwykłym, słabym uginaczem, a skupić się na jak najlepszej ramie - i tu wracamy do Krossa Hexagona...

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...