Skocz do zawartości

Kolarz zawodowy a wiek


Zyrluk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, obecnie mam 28 lat.

"Na powaznie" jeżdżę na rowerze już od 1,5 roku. Myślicie że jest szansa od takiego wieku rozpoczęcia kolarstwa osiągnięcie mistrzostwa? - Czyli np wygrywanie w zawodach światowych TdF itd.. albo trochę mniejszych😄 czy istnieje jakaś mediana wieku od którego należy zaczynać kolarstwo? Pytanie skierowane jest do profesjonalistów/ trenerów tudzież zaglądających. To nie są żarty.

Pozdro Łukasz

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Zyrluk napisał:

czy istnieje jakaś mediana wieku od którego należy zaczynać kolarstwo?

Tak od Orlika, czyli od 7-go roku życia przechodząc cały  cykl szkoleniowo-startowy aż do elity.

Druga sprawa musisz się do tego  nadawać, a więc wyróżniać się by dalej ktoś chciał się Tobą zainteresować. O teamach z pierwszej dywizji już nawet nie wspominam.

Zaczynając po przerwie od 28-go roku życia, sorry ale peleton już dawno odjechał i  pozostało jedynie  uprawianie  w spokoju turystyki pod szyldem Masters w jakimś amatorskim klubie.

  

1 godzinę temu, Zyrluk napisał:

To nie są żarty

Nie, no chłopie, jak dla mnie jaja jak berety.

Się zastanawiam, czy to czasem nie jakaś podpucha pod gównoburzę.

 

Po szczegóły, odsyłam do PZKOL, po kontakty i szczegółową konsultację do OZKOL, który ma pod sobą rejon w którym mieszkasz.

Edytowane przez kaido2
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Zyrluk napisał:

Witam, obecnie mam 28 lat.

"Na powaznie" jeżdżę na rowerze już od 1,5 roku. Myślicie że jest szansa od takiego wieku rozpoczęcia kolarstwa osiągnięcie mistrzostwa? - Czyli np wygrywanie w zawodach światowych TdF itd.. albo trochę mniejszych😄