Skocz do zawartości

Vision Team 35 czy Chinski Karbon?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ahoj
Moje basicowe koła doczekały się czasu na wymianę, chciałem w ich miejsce dać koła Vision Team35 (zależy mi na stożku), myślałem jeszcze nad Fulcrumami ale trudno je znaleźć a Visiony mam od ręki no i wizualnie mi się podobają :)
Ale.... zacząłem czytać różne posty na forum i przeglądać Ali a w mojej głowie pojawił się pomysł karbonów z Ali np CSC, ponieważ przy stożku 50mm wychodzi tyle co za Visiony na stożku 35

Ważę 85kg i jeżdżę 90% po płaskim (trudno o górki w Łodzi) niestety wiele dróg też nie jest idealna wiec zdarza mi się jechać po wertepach
Czy Karbony przeżyją dziurę od czasu do czasu? Nie mam doświadczenia z karbonem, stad pytanie.

I czy w ogolę warto u amatora przeskakiwać z pancernych alu na karbon?

Opublikowano

Bezpośredniego kontaktu nie miałem, ale opinią w sieci CSC cieszą się dobrą... Do tych Visionów nie przekonuje mnie bardzo ubogie szprychowanie.

Opublikowano

Dzięki za info :)
Te Fulcrum Racing 4 tez mnie kuszą, niestety Trimaxy 42 juz sporo ponad budżet :(
Chyba sobie jednak te Visiony odpuszczę bo raczej zachwytu nie wzbudzają w opiniach, poszukam Fulcrumów albo zaryzykuje z tymi CSC :)

Opublikowano
W dniu 17.08.2020 o 09:52, ONX napisał:

Nie.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 17.08.2020 o 09:52, ONX napisał:

Tak.

Jeżeli takie Ci się podobają i masz na nie kasę. Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć na 3-kilogramowych kołach.

P.S. Na karbonowych kołach jeździ około 2000 zawodowców i kilka milionów amatorów.

Edytowane przez Argi
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Argi napisał:

Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć na 3-kilogramowych kołach.

A karbonowe stożki, bo takie amator kupuje najczęściej dla samego wyglądu są niby lekkie?

Tak samo jak karbonowe, można kupić lekkie koła alu.

9 godzin temu, Argi napisał:

P.S. Na karbonowych kołach jeździ około 2000 zawodowców i kilka milionów amatorów.