ankorst Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Witam Jest do wyrwania w/w rower w cenie 5599 z 8799. Czy ktoś z Was śmiga na takim? Ewentualnie zna jakieś opinie o nim? Jak sie ma jego osprzet do rowerow z tego roku w granicach 5000-5500? Chodzi mi np. czy sram gx z 2018 jest porownywalny z aktualnymi? Nie mam doświadczenia ze sramem. https://olimpiasport.pl/sklep/produkt/rower-giant-fathom-29er-1-ge-2018/23811.704.1.1.pl2.0.htm
ankorst Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Widzę że nie bardzo mi ktoś pomoże. To proszę o pomoc w wyborze. Brać tego gianta? Czy czekać do października na nową meride big.nine 500 lite lub gianta xtc slr 29 2? Chyba że coś innego polecicie w podobnej kwocie. I jeszcze pytanie odnosnie obreczy. w fathomie obręcze mają szer. 21 mm. W nowszych rowerach są raczej szersze. Jest to odczuwalna różnica przy jeździe? Nie mam doświadczenia z nowszymi konstrukcjami. Aktualnie jeżdżę na krossie Level a2 z 2010 roku. Chciałbym w przyszłym roku spróbować swoich sił w jakimś maratonie.
Ares Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 W tej cenie to jest raczej na pewno okazja wyrwać taki rower. Gdzie obecnie za trochę ponad 5,5tys dostaniesz dobry markowy rower na Rebie i GX'e? Poza ofertą z Deca. Prędzej trafisz na szmelc w postaci Srama SX a do tego dorzucą kolejną padaczkę jak amor RS Judy. Jedyny mankament to brak osi przelotowej z tyłu ale jak ja to zawsze w tego typu rowerach piszę - z tym daje się normalnie funkcjonować.
komandosek Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Całkowicie się zgadzam i myślę że oferta znacznie lepsza niż Decathlon. Korba GX, kaseta GX, od razu sensowne opony... I to wszystko za 5500. Skąd taką ofertę wykopałeś? Wysłane z mojego dandelion przy użyciu Tapatalka