Skocz do zawartości

Ułożenie tylnego amortyzatora


sosna2528

Rekomendowane odpowiedzi

Konstrukcja zawieszenia wymusza ustawienie dampera. A zawieszenia dzielą się na wiele rozwiązań. 1-zawiasy, 4-zawiasy, wielozawiasy itd. każdy typ zawieszenia może mieć swoją nazwe: FSR, VPP, VPS, RVS, Maestro, DW-Link i milion innych ;)

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Kuba, samo umocowanie dampera mówi Tobie o zawieszeniu mniej więcej tyle, co ilość cylindrów w silniku... albo mniej trochę. Ogólnie rzecz biorąc, damper mocowany do góry rurnej, lub jeszcze inaczej, jak na Twoim drugim zdjęciu, będzie umożliwiał skuteczniejszą blokadę zawieszenia. Scott Schurtera ma z kolei damper przy suporcie i producent podaje, że dzięki temu nie trzeba specjalnie wzmacniać ramy, bo ta okolica i tak jest już solidna, natomiast góra rurna musiałaby być dodatkowo wzmacniana. 

  • Pomógł 1
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...