SzEwIoR Napisano 9 Lipiec 2017 Udostępnij Napisano 9 Lipiec 2017 Witam mam pytanko z jaką siła powinien być dokręcony zacisk hamulca hydraulicznego do dolnego golenia ? Przekręciłem gwint jak wymieniałem klocki dlatego pytam i czy naprawa HELICOLI będzie najlepszym wyjściem ? Odnośnik do komentarza
specialized34 Napisano 9 Lipiec 2017 Udostępnij Napisano 9 Lipiec 2017 Powinno być w granicach od 6 do 8 Nm a jeśli nie masz klucza to zostaje na wyczucie a czy da się naprawić zależy w jakim stanie jest zerwany gwint bo czasami poprawienie go wystarczy ale jest potrzebny gwintownik m6 razy 3 lub m5 razy 3 i czasami pomaga dłuższa śruba możesz rzucić fotkę Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza
SzEwIoR Napisano 9 Lipiec 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipiec 2017 W klucz po tym incydencie się zaopatrzę a co do gwintu, to górne mocowanie czyli to dłuższe. Gwint zerwany na początku nie wiem ok 10mm faktycznie jak ściągnąłem podkładki ze śruby które były fabrycznie poszła w głąb o jakieś 7mm i trzyma ładnie ale czy wytrzyma I teraz nie wiem czy dać dłuższą śrubę i zostawić jeździć i się nie przejmować, czy wziąć zestaw naprawczy do M6 i na początku zrobić to wkręcić sprężynke do naprawy gwintu m6 i dać dłuższą śrubę żeby złapało na początku i z tyłu. A i próbowałem samym gwintownikiem M6 poprawić ale nic nie dało wkręca się ładnie ale śruba się obraca nie trzyma. Odnośnik do komentarza
specialized34 Napisano 9 Lipiec 2017 Udostępnij Napisano 9 Lipiec 2017 No dobrze jeśli weszło głębiej i sie trzyma dobrze to nie ma co ruszać i kombinować z kompletem naprawczym ja mam podobnie jeśli trzyma dobrze to zostaw i śmigać nic nie powinno się stać Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza
SzEwIoR Napisano 9 Lipiec 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipiec 2017 Skoro tak mówisz bałem się po prostu że jak będę gdzieś zjeżdżał z góry to może coś strzelić. To narazie będę jeździł i obserwował dzięki za rade Odnośnik do komentarza
specialized34 Napisano 9 Lipiec 2017 Udostępnij Napisano 9 Lipiec 2017 Powinno być ok dla pewności można dać jeszcze mała podkładkę sprężynową by podczas drgań się niepoluzowalaWysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza
SzEwIoR Napisano 9 Lipiec 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipiec 2017 No przejechałem się po lesie górki pagórki zjazdy i jest ok nic się z tym nie dzieje dzięki za dobrą rade bo już chciałem rozwiercać gwintować 1 Odnośnik do komentarza
Franz Mauer Napisano 9 Lipiec 2017 Udostępnij Napisano 9 Lipiec 2017 Wbrew pozorom tam nie działają duże siły dlatego nikt tam nie robił insertów z bardziej wytrzymałego materiału tylko nagwintowano dość miękki materiał. Słyszałem,że można zastosować smar do sztyc i wtedy śruba na tym wybrakwoanym gwincie będzie trzymać jeszcze mocniej 1 Odnośnik do komentarza
Miloszs Napisano 14 Lipiec 2017 Udostępnij Napisano 14 Lipiec 2017 Cześć, planuję kupić rower z powietrznym amortyzatorem i mam pytanie: jak go serwisować? Czy, żeby oddzielić lagi dolne od górnych trzeba odkręcić dwie śrubki na dole tak jak w sprężynowym? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się