grzegorz2234 Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 mam z przodu bontrager xr1 2.2 z pelnym bieznikiem(ją zostawiam) i 2.0 z tyl i ja chce zmienic(bieznik starty do zera) na taka bardziej trzymajaca sie podloza i chialbym poruszyc 3 kwestie 1.czy nadal trzymac sie tego jak bylo czyli przod szersza,tyl wezsza czy zmienic a moze jednakowe? 2.opona z wiekszym bieznikie na tyl czy prod? 3.te dwie pierwsze byly najistotniejsze ale jakby ktos mogł polecic opone nadajaca sie do jazdy po lesie(troche blota,kamienie,piach) https://www.trekbikes.com/us/en_US/equipment/cycling-components/bike-tires-tubes/bontrager-xr1-team-issue-mtb-tire/p/11869/ ta zostaje
Andrzej Sawicki Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 (edytowane) Jeżeli nie jeździsz po szczególnie piaszczystym, błotnistym czy skalistym terenie, a za to dużo pedałujesz, dobrze działa trochę cieńsza i trochę mniej agresywna opona z tyłu. Jeśli jeździsz po ciężkich wertepach i nie zależy Ci na prędkości, załóż dwie agresywne opony -- tak grube, jak pozwala rower. Najprostszym i ekonomicznym sposobem jest przeniesienie lekko napoczętej przedniej opony na tył i kupienie nowej przedniej. Aby poprawić przyczepność, nową możesz kupić o rozmiar grubszą. Edytowane 2 Lipca 2017 przez Andrzej Sawicki 1
Red Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 1. Jeśli weźmiesz sobie oponę o takimi samymi bieżniku (nie musi być ten sam model) to węższa będzie stawiać mniejsze opory toczenia i lepiej działać jako napędowa. Jeśli będzie to semi-slick możesz śmiało wiać w tym samym rozmiarze. 2. Mniejszy bieżnik lepiej sprawdzi się jako napędówka. Jeśli wybierzesz jakiegoś siemi-slick'a i okaże się że nie trzyma zbyt dobrze możesz założyć go odwrotnie. 3. Spróbuj Maxxis Crossmark, Vitoria Mazcal lub Vredesain Spotted Cat. Choć w sumie to trzy różne opony ? 1
Leektor Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 1 godzinę temu, grzegorz2234 napisał: mam z przodu bontrager xr1 2.2 z pelnym bieznikiem(ją zostawiam) i 2.0 z tyl i ja chce zmienic(bieznik starty do zera) na taka bardziej trzymajaca sie podloza i chialbym poruszyc 3 kwestie 1.czy nadal trzymac sie tego jak bylo czyli przod szersza,tyl wezsza czy zmienic a moze jednakowe? 2.opona z wiekszym bieznikie na tyl czy prod? 3.te dwie pierwsze byly najistotniejsze ale jakby ktos mogł polecic opone nadajaca sie do jazdy po lesie(troche blota,kamienie,piach) https://www.trekbikes.com/us/en_US/equipment/cycling-components/bike-tires-tubes/bontrager-xr1-team-issue-mtb-tire/p/11869/ ta zostaje Ile km wytrzymal Tobie ten xr1 z tylu? Jaki teren % byl jezdzony? :-) ja sam mam identyczna z tylu ogolnie chwale ale szybko ubywa gumy.
grzegorz2234 Opublikowano 2 Lipca 2017 Autor Opublikowano 2 Lipca 2017 Przed chwilą, Leektor napisał: Ile km wytrzymal Tobie ten xr1 z tylu? Jaki teren % byl jezdzony? :-) ja sam mam identyczna z tylu ogolnie chwale ale szybko ubywa gumy. jedzilem około 3-4 miesiace do szkoły i na siłownie,jakos +/- 10km dziennie,głównie asfalt,jednak teraz wiecej w terenie(drogi kamieniste i las jak sie uda)a opony sa od momentu kupienia to ich nie zmienialem a teraz czas zmienic zuzyta wiec szukam czegos lepszego,jak ta aktualna zetrze sie dopiero wtedy ją zmienie na tył pójdzie aktualna opona,a przod cos z maxxis,tylko nie wiem czy 2.2 2.25 czy moze 2.3 jednak ta ostatnia opcja to chyba przesada mogła by byc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się