Skocz do zawartości

Lepszy osprzęt kosztem mniejszej ramy?

Kamil810

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jestem na etapie poszukiwań roweru MTB do 2000zł.

Po odwiedzeniu pobliskich sklepów stacjonarnych zdecydowałem na zakup przez internet i trafiła się okazja na ten rower:

https://katalog.bikeworld.pl/2017/web/produkt/rowery/mtb_29er_hardtail/romet/49995/rambler_29_4

za 1800zł.  Posiada on lepszy osprzęt niż inne w tym przedziale cenowym, zwłaszcza amortyzator powietrzny( co prawda to tylko SR Suntour XCR DS-RL) ale wciąż klasa wyżej niż montowane w tej cenie amortyzatory sprężynowe(SR Suntour XCT)

Brałbym go bez zastanowienia jednak ma on ramę 18". Co prawda przy moim wzroście 178cm i długości wewnętrznej nogi 82cm kalkulatory wyliczają mi to 18" ale nie mam doświadczenia i nie wiem na ile można im ufać.

Pytanie do was co o tym myślicie? Rama 18" nie będzie za mała?

Jeżeli macie inne propozycje roweru do 2000zł to chętnie zobaczę :)

Pozdrawiam!

Opublikowano
Godzinę temu, Kamil810 napisał:

co prawda to tylko SR Suntour XCR DS-RL

Poczytaj sobie ten wątek o uginaczu XCR

Drga kwestia to ja mam 177 i 18" dla mnie to ideał(M)

Godzinę temu, Kamil810 napisał:

Jeżeli macie inne propozycje roweru do 2000zł to chętnie zobaczę :)

W tym wątku masz odpowiedź ;)

Ps. Widzę że jesteś nowy,ale na przyszłość użyj wyszukiwarki,bo twoje pytania idealnie nadają się do wątków powyżej

Opublikowano

Tak rzuciłem okiem na tego ramblera i nie zauważyłem aby posiadał amortyzator powietrzny. Nawet jeśli0 tak to najniższa półka i ma chyba więcej (nie liczyłem) minusów niż plusów.

Zakup za małej/za dużej ramy niezależnie od motywacji zawsze będzie złym pomysłem.

Opublikowano

1. Mam 178 cm wzrostu i 86 cm przekroku. Jeżdże na ramie w rozmiarze M czyli 18".

2. Korzystaj z istniejących wątków.

3. Przeniosłem do działu w którym rozwiązujemy problemy związane z wyborem rozmiary i tej tematyki się trzymaj. Inne pytania zadawaj w właściwych ku temu działach.