k3s4 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Witam, ostatnio podczas jazdy słyszę dziwne 'cykanie' podczas pedałowania. Rower to Scott Aspect 920. gdzie szukać przyczyny?
Accent_Szaj Opublikowano 5 Czerwca 2020 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Jak się ma bębenek? Jest cichy,czy głośny?
k3s4 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2020 Godzinę temu, Accent_Szaj napisał: Jak się ma bębenek? Jest cichy,czy głośny? troche jestem laikiem w tych tematach - jak moge to sprawdzic ?
Accent_Szaj Opublikowano 6 Czerwca 2020 Opublikowano 6 Czerwca 2020 6 godzin temu, k3s4 napisał: jak moge to sprawdzic Jak jedziesz i nie kręcisz pedałami ,to cykanie bębenka jest głośne, czy ciche? Umów my się,że dźwięk o który Ci chodzi to strzały/stukanie
Gość Opublikowano 6 Czerwca 2020 Opublikowano 6 Czerwca 2020 Stukanie jest na filmikuDaj rower do góry kołami i po kręcić możesz zobaczysz czy też stuka
k3s4 Opublikowano 6 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2020 11 godzin temu, Accent_Szaj napisał: Jak jedziesz i nie kręcisz pedałami ,to cykanie bębenka jest głośne, czy ciche? Umów my się,że dźwięk o który Ci chodzi to strzały/stukanie wydaje mi sie ze raczej ciche - normalne.. 10 godzin temu, piter614 napisał: Stukanie jest na filmiku Daj rower do góry kołami i po kręcić możesz zobaczysz czy też stuka do gory nogami nic nie stuka
Accent_Szaj Opublikowano 6 Czerwca 2020 Opublikowano 6 Czerwca 2020 13 minut temu, k3s4 napisał: raczej ciche - normalne Hehe ciche ,to właśnie nie normalnie To jest mój jak działał do przedwczoraj (film poniżej) i miałem podobne stukanie. Wyczyściłem bębenek i teraz chodzi głośniej(wyrazne cykanie),ale za to 0 stuków