PiotHi-Piotrek Opublikowano 3 Czerwca 2020 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Kupiłem amortyzator Yari który będzie raczej mocno katowany po Warszawskich spotach, i nie mam pojęcia kiedy zrobić jego pierwszy serwis. Amortyzator jest nowy. Nie miał serwisu zerowego (chyba tak to się nazywa) czy powinienem go zanieść czy jeździć tak jak jest? To jest mój pierwszy porządny amorek i jestem jeszcze zielony w tym temacie.
Gość Opublikowano 3 Czerwca 2020 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Jeśli nie miał serwisu zerowego to zrób go odrazu.
PiotHi-Piotrek Opublikowano 3 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2020 6 minut temu, PrzeLuka napisał: Jeśli nie miał serwisu zerowego to zrób go odrazu. Co mi da ten serwis? W serwisie się pytałem przed kupnem tego amortyzatora i powiedzieli że jak był nowy to nie trzeba.
nctrns Opublikowano 3 Czerwca 2020 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zmień serwis. Powszechnie wiadomo, że RS fabrycznie mają za mało oleju i są za suche.
Gość Opublikowano 3 Czerwca 2020 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Nowy amor jest zakonserwowany nie nasmarowany.
Kruk Opublikowano 3 Czerwca 2020 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Wyższe modele amorów jak Reby czy Sidy można normalnie użytkować od razu bo są gotowe do jazdy. Z niższymi modelami zalecam sprawdzić je .
vdcmike Opublikowano 3 Czerwca 2020 Opublikowano 3 Czerwca 2020 (edytowane) Zmiana oleju w dolnych goleniach to 10min roboty, nawet z roweru nie trzeba zdejmować. Druga sprawa, że fabrycznie jest on nasmarowany. Może nie tak obficie jak niektórzy to robią (w tym ja) ale będzie chodził bez problemu. Zrób mu przyspieszony pierwszy przegląd - więc nie po 50 a po 25h jazdy i będzie git. Edytowane 3 Czerwca 2020 przez vdcmike