Lu kasz Opublikowano 31 Maja 2020 Opublikowano 31 Maja 2020 (edytowane) Witajcie, kupiłem rower cube cross pro 2019 i prawdę mówiąc przyjemność z jazdy psuje mi dźwięk napędu. Już kilka razy byłem z nim w serwisie ale oczywiści jak nic nie odpadło to nie bardzo wiedzą o co chodzi i mam wrażenie, ze traktują temat trochę ogólnie. Ciężko jest mi to przedstawić gdyż problem zaczyna być najbardziej doskwierający przy jeździe poza miastem. Moim zdaniem powinno być cisza spokój tylko dźwięk opon a tu nieprzyjemne dźwięki (przynajmniej mim zdaniem). Dodatkowo czasami przy mocniejszym naciśnięciu dostaje wibracji na pedałach - niestety nie znalazłem zależności kiedy to występuje. Serwis po kilku działaniach (po wyjeździe na jakiś czas jest lepiej ale później problem powraca) już zaczął sugerować, że tak powinno być i aktualnie produkowane rowery tak mniej bądź bardziej mają. Mój poprzedni rower z którego się przesiadłem ma ze 20 lat także nie mam doświadczenia i zaczynam myśleć, że to może faktycznie tak jest a ja jestem przewrażliwiony. Obejrzyjcie proszę film: https://drive.google.com/file/d/1oAqfOu7ADToUo6Aeu0N4yR9DomXmP11O/view?usp=sharing i podzielcie się proszę swoją opinią. Nie chciałem tu się rozpisywać z całą historią roweru (serwisową) ale skrócie mówiąc problem występował praktycznie od zakupu po jednym z serwisów trochę się poprawiło (załączony film). Teraz kolejny raz go odebrałem ale jeszcze nie miałem okazji pojeździć. Tym razem tylko odbyły się regulacje także spodziewam się kolejnego nawrotu. Z góry dziękuję za pomoc i opinie Łukasz Edytowane 31 Maja 2020 przez Lu kasz aktualizacja
elmapeto Opublikowano 31 Maja 2020 Opublikowano 31 Maja 2020 Zdejmij łańcuch i sprawdź czy luźno kręcąc korbę słyszysz ten dźwięk. Może to wina suportu.
Franz Mauer Opublikowano 31 Maja 2020 Opublikowano 31 Maja 2020 Rozumiem, że rower kupiłeś niedawno? Coś było w nim wymieniane? Łańcuch jest Shimano? Jeśli tak to sprawdź, czy jest on założony w prawidłowym kierunku.