Skocz do zawartości

Opony do MTB XC help me!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej. Jestem laikiem w tym temacie. Od kilku miesięcy zaczęłam jeździć przez kwarantanne. Przyznaje- wciągnęłam się.

Mam rower Kross level 10.0 lady 2x10. Nie narzekam jest piękny i fajnie się jeździ :)

Ale...

Opony w nim to jakaś tragedia. Już na samym początku odczułam, że nie trzymają się za bardzo w zarkętach. Po przejechaniu ok 700km mam wrażenie, że mam je z 3 lata..

OPONY Schwalbe RAPID ROB - tragedia.

Czy możecie mi coś polecić o szerokości 2.1 ?

Może inna na przód inna na tył ? Ma być szybka a w zasadzie sama się kreęcić ;)

Proszę o pomoc doświadczonych kolegów :)

Opublikowano
1 minutę temu, kitegirl napisał:

Maja być i do lasu i na asfalt

Mogę polecić CST JackRabbit EPS.

Świetna, lekka i szybka opona XC.

Nadaje się pod tubeless, a do tego nie jest tak droga jak opony Maxxis, Continental, i.t.p.

Opublikowano

oK, namówiłeś mnie do opon CTS JakcRabbit PRO II, tylko teraz pytanie :) one są we wersji 2.2 czy będą pasowały na moją obręcz skoro mam założone 2.1 ? Polecasz jakąś stronkę gdzie mogę je zamówić?.

Opublikowano
1 minutę temu, kitegirl napisał:

oK, namówiłeś mnie do opon CTS JakcRabbit PRO II, tylko teraz pytanie :) one są we wersji 2.2 czy będą pasowały na moją obręcz skoro mam założone 2.1 ? Polecasz jakąś stronkę gdzie mogę je zamówić?.

Tylko EPS bo bez wkładki (ta lekka 463 g czy coś takiego) to jest żart. Znajomy kupił i zielenieje ze złości. Co rusz kapcie na mleku, rozcięcia. Walczy żeby ją dojechać.

Opublikowano
Teraz, leszcz napisał:

Tylko EPS bo bez wkładki (ta lekka 463 g czy coś takiego) to jest żart. Znajomy kupił i zielenieje ze złości. Co rusz kapcie na mleku, rozcięcia. Walczy żeby ją dojechać.

Czyli jak dokładnie brzmi ten model ?