Skocz do zawartości

Strzelający napęd - korba

Przemek1988

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam rower MTB dokładnie Rockrider XC 100 S z napędem Sram NX Eagle 1/12, może ktoś mi podpowie bo jestem kompletnym laikiem, chodzi mi o wymianę suportu na skręcany i może ktoś się orientuje z was czy będzie do tego napędu pasował suport Token Ninja, bo mój zaczął wydawać po przejechaniu ponad 1000 km dziwne odgłosy oddałem rower na gwarancje coś tam niby poczyscili ale nic to nie dało a nawet się pogorszylo dalej słychać trzaski dowiedziałem się od serwisanta że te suporty prossfit takie są liche na tym moim pisze coś B92 Dub

Dużo osób chwali suporty Token Ninja ale w moim przypadku nie pomógł. Jak suport strzelał tak strzela dalej. Prawdopodobnie coś w ramie jest bo problem występuje w temp powyżej 20 stopni. Nie mówię że w Twoim przypadku nie pomoże ale nie jest to uniwersalny lek na dolegliwości pressfitu. Często problem z presfitem to nie wina wkładu a samej ramy.

To strzelanie u mnie zaczęło się dwa dni po tym jak jechałem kilkanaście km w bardzo obfitej ulewie potem rower stał dwa dni nie ruszany, jak zrobiłem na nim ok 40km to te odgłosy się pojawily

Godzinę temu, Kruk napisał:

Jeśli masz Pressfit 92 to tak suport token ninja załatwi sprawę. 

Tylko teraz zacząłem czytać o tych suportach Token i cos wyczytałem że te wcześniejsze nie pasują sram Nx tylko trzeba kupić Suport BB4129QB cena ok 270 zł on jest dostosowany właśnie do NX bb 92 Dub ?

Damian Witczak

Witam

Dzisiaj podczas jazdy zauważyłem że coś strzela mi podczas pedałowania. Jest to jeden dźwięk podczas pełnego obrotu korby, pojawia się zawsze gdy pedałuję niezależnie czy lekko czy mocno. Słychać go z okolicy suportu.

Serio?

Kup normalny smar rowerowy jakiś shimano czy inny. 

Co do trzasków jeśli coś strzela to mogą być łożyska lub coś innego, rozebranie i inspekcja jest niezbędna.