kazik1701 Opublikowano 30 Marca 2020 Opublikowano 30 Marca 2020 Witam kolegów z forum. Od niedawna jestem posiadaczem Giant Anyroad Comax. Chciałbym zakupić pierwszy uniwersalny strój na rower na okres wiosna/lato. Zaczerpnąłem informacji że najlepsze i uniwersalne będą spodenki z szelkami i wkładką żelową początek. Natomiast jestem laikiem w temacie, moje dystanse do do 30km natomiast chciałbym w związku z zakupem roweru zacząć jeździć więcej i przed tym odpowiednio się do tego przygotować. Prosił bym o jakieś nakierowanie, na firmy oraz dobór stroju. Oczekiwania: strój na wiosna/lato Spodenki, koszulka, bluza. budżet 500zł
craroce Opublikowano 30 Marca 2020 Opublikowano 30 Marca 2020 ja posiadam dokładnie ten strój https://attiq.net/meski-komplet-kolarski-power-catena.html Na pierwszy strój kolarski z czystym sumieniem polecam. Koszulka wygodna, spodenki do tras 200km też są ok. Bardzo dobra jakość jak za tą cenę. Po ok 4kkm w tych spodenkach + zajęcia spinning na rowerkach stacjonarnych absolutnie nic się nie dzieje. Dodatkowo jest to polska marka. Mam od nich dwie koszulki i ten komplet. Jestem zadowolony. 1
kazik1701 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2020 https://www.bikester.pl/santini-gara-spodenki-na-szelki-mczyni-czarny-875328.html czy to dobra opcja w tej promce ?