kiszkurniak

Gdynia, wspólna jazda na szosie.

Rekomendowane odpowiedzi

kiszkurniak

Poszukuję chętnych z Gdyni i okolic do wspólnej jazdy na szosie w soboty lub niedzielę. Dystans do ustalenia. Jestem początkującym rowerzystą a dotychczas biegałem. Niestety zwyrodnienie stawu biodrowego uniemożliwia mi bieganie.

Dystans 100km nie stanowi dla mnie problemu, gorzej jest z utrzymaniem przyzwoitej średniej prędkości (powyżej 30km/h).

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
malkontent

Może to Cię zainteresuje.

https://www.facebook.com/events/1952728211637708/?acontext={"source"%3A3%2C"source_newsfeed_story_type"%3A"regular"%2C"action_history"%3A"[{\"surface\"%3A\"newsfeed\"%2C\"mechanism\"%3A\"feed_story\"%2C\"extra_data\"%3A[]}]"%2C"has_source"%3Atrue}&source=3&source_newsfeed_story_type=regular&action_history=[{"surface"%3A"newsfeed"%2C"mechanism"%3A"feed_story"%2C"extra_data"%3A[]}]&has_source=1&fref=nf

"niecała luźna stówka- https://www.strava.com/routes/9209226
grupę poprowadzi: Maciej Zielonka i Sławek Wojciechowski. Spokojna i równa jazda, bez zbędnych przyspieszeń i szarpnięć. Prosimy nie wyprzedzać naszych prowadzących, którzy będą dobierać właściwe tempo. Z tyłu asysta samochodu Hondy z podstawowym serwisem.

wyrypa- https://www.strava.com/routes/9210254
prowadzi: Mariusz Goliński, Jakub Krzyżak i Łukasz Derheld. Spokojna i równa jazda do momentu, aż ktoś kogoś sprowokuje."

Edytowane przez malkontent

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
kiszkurniak

Obawiam się, że to za wysoka półka dla mnie. Nie dam rady nadążyć za grupą.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
B K

Jeżdżę po szosach na rowerze typu fitness, średnia koło 25km/h. Dystans 100km to również nie jest problem, w tym roku przymierzam się do pierwszej 200-tki. Ostatnio tylko gorzej z czasem w weekendy bo mam małe dziecko, ale na przełomie czerwca i lipca powinienem wygospodarować jakąś sobotę i zrobić 100km.