Wojtek1993 Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 Witam. Jako, że jestem początkującym jeżdżącym i dopiero od tygodnia na szosie, chciałem zapytać czy istnieje możliwość zmiany tarcz z RT30 na tarcze Ultegry z radiatorem? Posiadam hamulce hydrauliczne z klamkami i zaciskami Ultegry. Z racji tego, że mieszkam w terenie bardzo górzystym i przez brak umiejętności często muszę hamować, dlatego wydaje mi się, że ten radioator może byłby pomocny. Jak sądzicie? Czy ma to w ogóle sens (nie mówię, że już teraz ale jak się zużyją) i czy po prostu jest jakas różnica między tymi tarczami?
SzpiceR Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 A może by tak najpierw pojeździć i sprawdzić? W tym kraju ciężko znaleźć miejsca gdzie w szosie przegrzejesz tarcze
Ares Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 Na te radiatory to nie licz bo to jest lipa. Zmienić zawsze można ale na zwykłe stalowe typu RT64 czy wyższy model RT70. Z podstawowymi tarczami typu RT30 jest taki kłopot, że czasem nie lubią się z niektórymi klockami. Nie znam się zupełnie na szosie ale kwestia dobrego hamowania to w większości jakość klocków i jak byś chciał wymienić klocki na inne to nie specjalnie może się to udać. Tarcze, które wymieniłem są w tej kwestii bezproblemowe.
Wojtek1993 Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 8 godzin temu, SzpiceR napisał: A może by tak najpierw pojeździć i sprawdzić? W tym kraju ciężko znaleźć miejsca gdzie w szosie przegrzejesz tarcze Tak masz rację zamierzam tak zrobić tylko chciałem się dowiedzieć czy istnieje możliwość i czy jest jakaś korzyść z tego, ludzie i na obręczach dają radę ale właśnie chodzi mi głównie o bezpieczeństwo przez brak doświadczenia po prostu chciałbym się w doposażyć w coś co pomoże choć w minimalnym stopniu zniwelować braki związane z umiejętnościami i poczuć się pewniej na zjazdach