Skocz do zawartości

Tylna lampka do jazdy w dzień


Lotnik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono,

Poszukuję tylnej lampki do jazdy w dzień, coś ala Bontrager Flare R tylko znacznie tańszej, a że kompletnie nie odnajduję się w  temacie lampek, więc proszę Was o pomoc. Lampka powinna mieć możliwość ładowania przez USB, lub ewentualnie zasilana bateriami AA ( posiadam akumulatorki i ładowarkę).

Edytowane przez Lotnik
Odnośnik do komentarza

https://www.decathlon.pl/lampka-vioo-clip-500-id_8324338.html

Polecam tę lampkę. Jest niedroga, zgrabna, ładowana przez USB, świeci mocnym światłem czerwonym lub słabym białym - stałym lub pulsacyjnym. Można ją montować za pośrednictwem dołączonej gumy na sztycy, na kierownicy lub w dowolnym miejscu przy użyciu klipsa. Pulsacyjne czerwone światło jest doskonale widoczne w ciągu dnia. 

Odnośnik do komentarza

Ja mam Mactronic Red Line. Świeci ładnie, trzyma się sztycy jak wściekła i nie odstaje od niej. Jedyne zastrzeżenie mam do tego, że trzeba ją zdejmować do ładowania i przez to już mi się trochę ten oring zapinający postrzępił.

Odnośnik do komentarza

Chyba zdecyduję się na Walle. Kiedyś zastanawiałem się nad kupnem właśnie tejże lampki, ale doczytałem, że nie posiada trybu pulsacyjnego,Po dokładniejszym zgłębieniu tematu okazało się, że w sprzedaży są dwie wersje tych lampek i starsza wspomniany tryb pracy posiada. Podobno też dość długo wytrzymują baterię, więc jak raz na 2 miesiące je zmienię to chyba tragedii nie będzie. Pytanie tylko czy lampka jak i mocowanie wytrzyma użytkowanie na szosie, bo szczerze to dwie lampki już połamałem, ale to były tanie, hipermarketowe.

Odnośnik do komentarza
20 minut temu, Lotnik napisał:

Chyba zdecyduję się na Walle. Kiedyś zastanawiałem się nad kupnem właśnie tejże lampki, ale doczytałem, że nie posiada trybu pulsacyjnego,Po dokładniejszym zgłębieniu tematu okazało się, że w sprzedaży są dwie wersje tych lampek i starsza wspomniany tryb pracy posiada. 

Różnica zasadnicza to diody, jedna ma 2x0,5W druga 2x0,2W. Walle II (ta słabsza) ponoć powstała na rynek niemiecki, bo BPM-2SL nie przechodzi tamtejszej certyfikacji - jest zbyt mocna, traktowana jako oślepiająca. Ta lampka ma, oprócz trybu ciągłego, dwa migające - w pierwszym obie diody migają równocześnie, w drugim naprzemiennie.

Odnośnik do komentarza
16 minut temu, Joshi napisał:

Mam dwie takie lampeczki, IMHO do jazdy w dzień są zdecydowanie za słabe, daleko im, bardzo daleko, do chociażby Walle BPM-2SL, którą wyżej polecałem. Te decathlonowskie lampeczki ładowane z USB (dlatego fajne) używam jako oświetlenia awaryjnego, oraz - w ciągłym białym trybie, jako oświetlenie cockpitu na podjazdach nocą - mam na kierownicy pulsometr i chcę widzieć jego wskazania non stop. 

Odnośnik do komentarza

Jest też wersja na baterie; PROX 151R2LED 0,5W. Dałem 15 zł i w tej cenie wali po oczach tak, że Niemcy by zakazali. Ma ze cztery tryby świecenia. Nie wiem jak ze spożyciem baterii bo rzadko jej używam. 

Odnośnik do komentarza

Mam Walle i używam jej naprawdę rzadko. Na jazdę po mieście jest zbyt mocna, wolę używać malej pchełki z Decathlonu. Walle w górach ma sens jednak dla innych użytkowników w mieście jest zbyt mocna (jeżeli ustawi się ją w kierunku ziemi jest ok).

Edytowane przez pzac
  • Pomógł 1
Odnośnik do komentarza

Potwierdzam powyższe opinie na temat lampki Mactronic Walle BPM-2SL.Świeci naprawdę mocno. W trybie pulsacyjnym efekt jest spotęgowany.Jeśli komuś zależy na dobrej widoczności to polecam.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...