Skocz do zawartości

Scott Aspect


Wojtek O.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A więc zaczęło się tak iż brat miał mocno zapuszczonego Szkota w takiej oto konfiguracji:

http://scott.pl/archiwum/product.php?id_cat=394&id_prod=2037

Padło hasło trzeba odszczurzyć. Brat sie dorzucił. A ja z waszą pomocą zaopatrzyłem go w:

 

Amor przedni SR Suntour Raidon XC-DS-RL-L 26 TS 250/0 z blokadą na kierownicy, chyba ten człowiek od którego kupiłem jest na tym forum:)

Heble przód i tył M675 chyba na żywicy SLX poędrowały do Primala a tu nowe M6000 przyszły:D

Tarcze początkowo 160mm SLX SM-RT66 Obecnie tył 160mm pływający czarny chińczyk, przód 180mm ICE STOP HSCC biały- wróciła SM-RT66

Koła Rodi FW z piastami Novatec na maszynach

Opony Schwalbe LanCruiser 1,75

Przerzutka tył RD-M772 od @Accent_Szaj

Kaseta CS-M770 11-32 używana. Wymieniłem 2 zębatki i jest jak nowa a kosztowała mnie łącznie jakieś 70 PLN

Przerzutka przód FD-M781A  kupiona razem z Kasetą.

Manetki M770 tył i M780 przód z okienkiem

Korba FC-M6000-3 40-30-22T 170mm od @Accent_Szaj Dzięki

Support BB52

Pedały WhelUp Nylon. Rewelka Przejął je Primal

Mostek B-Twin regulowany

Poza tym przyszły nowe linki szlifowane bodajże Prox i pancerze z teflonem. itp. drobnostki. Poprawiłem prowadzenie które nie było cudowne itd.

 

Na pierwszy rzut poszedł zajechany sprężynowy amor wewnątrz którego zebrało się jeziorko. Niedaleko w Skawinie dostałem w dobrej cenie właściwie nowego SR Suntour Raidon 26" z blokadą na kierownicy, bardzo dobra zmiana. Następnie poleciały heble bo tu juz trzeba tarcze, a to pociągnęło zmiany manetek, bo były klamkomanetki:D.  Jak juz manetki to poszedłem w 3x9 zamiast 3x8 zmiana bardzo przyjemnie poprawiła dobór przełożeń, teraz zawsze miodzio. a trafiła sie zacna kaseta no, ale przy okazji trzeba było zmienic dość obdarte obręcze na takie pod tarcze, no i tak włąściwie niewiele zostało z oryginału. A ostatecznie i mostek zmieniłem na regulowany, bo coś nadgarstki sie odzywały. 

A jeszcze mnie naszło i tanio trafiłem tarcze pływające na tył 160mm a przód 180mm ICESTOP. Tył drze jak pitbull, przód dopiero przejechał z 40-50km. Ale pierwsze wrażenie że słabiej hamuje niż wcześniejszy SLX160mm. Zobaczymy.

Obecnie jedno co wkurza to przy hamowaniu golenie drgają w widelcu, jakiś luzik mają:/

A teraz Fotosesja:

 

20200215_144211z.jpg 20200215_144231z.jpg 20200215_144252z.jpg 20200215_144357z.jpg 20200215_144417z.jpg 20200215_144422z.jpg 20200215_144437z.jpg

 

 

Wszystkim którzy przyczynili się do tego iz ten rower jeździ i cieszy... Dziękuję bardzo.

Edytowane przez Wojtek O.
  • Lubię to! 2
Opublikowano

Bardzo fajnie wyszedł! :D 

Wydaje się taki maleńki jak się patrzy na korbę ;) 

Gratulacje!

44 minuty temu, Wojtek O. napisał:

Obecnie jedno co wkurza to przy hamowaniu golenie drgają w widelcu, jakiś luzik mają:/

 

Co do tego,starsze Radion'y miały taką przypadłość :/ 

Ale przy takim heblu,to ma prawo drgać xD 

Opublikowano

Amor drgał i przy 160mm :D Denerwujące  to. Choc bałem sie że to efekt przypałowania po dosc kamienistej ścieżce jesienią(nie dobijałem, ale oberwał seriami)

A cały rower no jest malutki, dla mnie nawet za mały. Za to wygodnie sie wokół drzewa jeździ no i też decyzja o budowaniu czegoś jeszcze kusi👿

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...