Wojtek O.

Scott Aspect

Rekomendowane odpowiedzi

Wojtek O.
Napisano (edytowane)

A więc zaczęło się tak iż brat miał mocno zapuszczonego Szkota w takiej oto konfiguracji:

http://scott.pl/archiwum/product.php?id_cat=394&id_prod=2037

Padło hasło trzeba odszczurzyć. Brat sie dorzucił. A ja z waszą pomocą zaopatrzyłem go w:

 

Amor przedni SR Suntour Raidon XC-DS-RL-L 26 TS 250/0 z blokadą na kierownicy, chyba ten człowiek od którego kupiłem jest na tym forum:)

Heble przód i tył M675 chyba na żywicy

Tarcze początkowo 160mm SLX SM-RT66 Obecnie tył 160mm pływający czarny chińczyk, przód 180mm ICE STOP HSCC biały- dopiero docieram

Koła Rodi FW z piastami Novatec na maszynach

Opony Schwalbe LanCruiser 1,75

Przerzutka tył RD-M772 od @Accent_Szaj

Kaseta CS-M770 11-32 używana. Wymieniłem 2 zębatki i jest jak nowa a kosztowała mnie łącznie jakieś 70 PLN

Przerzutka przód FD-M781A  kupiona razem z Kasetą.

Manetki M770 tył i M780 przód z okienkiem

Korba FC-M6000-3 40-30-22T 170mm od @Accent_Szaj Dzięki

Support BB52

Pedały WhelUp Nylon. Rewelka

Mostek B-Twin regulowany

Poza tym przyszły nowe linki szlifowane bodajże Prox i pancerze z teflonem. itp. drobnostki. Poprawiłem prowadzenie które nie było cudowne itd.

 

Na pierwszy rzut poszedł zajechany sprężynowy amor wewnątrz którego zebrało się jeziorko. Niedaleko w Skawinie dostałem w dobrej cenie właściwie nowego SR Suntour Raidon 26" z blokadą na kierownicy, bardzo dobra zmiana. Następnie poleciały heble bo tu juz trzeba tarcze, a to pociągnęło zmiany manetek, bo były klamkomanetki:D.  Jak juz manetki to poszedłem w 3x9 zamiast 3x8 zmiana bardzo przyjemnie poprawiła dobór przełożeń, teraz zawsze miodzio. a trafiła sie zacna kaseta no, ale przy okazji trzeba było zmienic dość obdarte obręcze na takie pod tarcze, no i tak włąściwie niewiele zostało z oryginału. A ostatecznie i mostek zmieniłem na regulowany, bo coś nadgarstki sie odzywały. 

A jeszcze mnie naszło i tanio trafiłem tarcze pływające na tył 160mm a przód 180mm ICESTOP. Tył drze jak pitbull, przód dopiero przejechał z 40-50km. Ale pierwsze wrażenie że słabiej hamuje niż wcześniejszy SLX160mm. Zobaczymy.

Obecnie jedno co wkurza to przy hamowaniu golenie drgają w widelcu, jakiś luzik mają:/

A teraz Fotosesja:

 

20200215_144211z.jpg 20200215_144231z.jpg 20200215_144252z.jpg 20200215_144357z.jpg 20200215_144417z.jpg 20200215_144422z.jpg 20200215_144437z.jpg

 

 

Wszystkim którzy przyczynili się do tego iz ten rower jeździ i cieszy... Dziękuję bardzo.

Edytowane przez Wojtek O.
  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Accent_Szaj

Bardzo fajnie wyszedł! :D 

Wydaje się taki maleńki jak się patrzy na korbę ;) 

Gratulacje!

44 minuty temu, Wojtek O. napisał:

Obecnie jedno co wkurza to przy hamowaniu golenie drgają w widelcu, jakiś luzik mają:/

 

Co do tego,starsze Radion'y miały taką przypadłość :/ 

Ale przy takim heblu,to ma prawo drgać xD 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wojtek O.

Amor drgał i przy 160mm :D Denerwujące  to. Choc bałem sie że to efekt przypałowania po dosc kamienistej ścieżce jesienią(nie dobijałem, ale oberwał seriami)

A cały rower no jest malutki, dla mnie nawet za mały. Za to wygodnie sie wokół drzewa jeździ no i też decyzja o budowaniu czegoś jeszcze kusi👿

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.