ByQ94 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) Witam chce złożyć koła mtb, zlecić to firmie. Kwota około 800 zł Myślę że tutaj będzie spoko. http://www.wojczal-bike.pl/index.php?route=product/product&product_id=477 Aktualne koło przednie waży : 1150g + opona i dętka czyli stare opony i koła to łączna waga to 2345g około. Mam kupione nowe opony maxxis ikon i mleko więc teraz koła. Obręcze : DT SWISS 453d Piasta przednia : Novatec 771 15x100 red lub Novtec 771 5x100 red Piasta tył : Novatec 772 12x142 red lub Novatec 772 5x135 red Szprychy : Sapim Leader 2.0 czrne Nyple : Aluminiowe czerwone Do tego taśmy, pytanie czym się różnią wymienione piasty. Macie jakieś inne strony zależy mi na czerwonych piastach, jestem wzrokowcem Mój rower : http://www.porebarowery.pl/main/product/6035,RAID-527-2016,page:1 Edytowane 11 Czerwca 2017 przez ByQ94 Odnośnik do komentarza
Leektor Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Jesli wierzyc linkowi do Twojego roweru to rame masz do kol na oski standardowe "szpilki" Piast z oznaczeniem 15/100 i 12/142 bezposrednio nie zamontujesz , beda potrzebne redukcje. To tak na szybko Odnośnik do komentarza
Fenthin Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) Przy czym, dziś szkoda kupować piasty przeznaczone wyłącznie pod zwykłe szybkozamykacze. QR15 i QR12 jest dużo bardziej przyszłościowe, gdyby zamarzyła się wymiana widelca czy ramy. Tutaj chyba nie ma problemu, bo do 771 można, na ile kojarzę, kupić zamienne kapsle, ale warto dopytać. Edytowane 11 Czerwca 2017 przez Fenthin Odnośnik do komentarza
ByQ94 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Więc co polecasz w moim przypadku ?? Odnośnik do komentarza
Fenthin Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Myślę, że spoko. Natomiast nyple wymieniłbym na mosiężne, święty spokój jest wart więcej niż kolorek. I jak napisałem w poprawionej wersji, dopytał jak tu w razie czego wygląda konwersja piast. 1 Odnośnik do komentarza
ByQ94 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 5 minut temu, Fenthin napisał: Myślę, że spoko. Natomiast nyple wymieniłbym na mosiężne, święty spokój jest wart więcej niż kolorek. I jak napisałem w poprawionej wersji, dopytał jak tu w razie czego wygląda konwersja piast. Dzięki może jeszcze ktoś da jakąś rade. Plusik leci dzięki. Stawiam wtedy na inne nyple. Odnośnik do komentarza
Leektor Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 6 minut temu, Fenthin napisał: Tyle, że dziś szkoda kupować piasty przeznaczone pod zwykłe szybkozamykacze. QR15 i QR12 jest dużo bardziej przyszłościowe, gdyby zamarzyła się wymiana widelca czy ramy. Nawet, jeśli trzeba dokupić adaptery. Ogolnie racja .Tylko rower z linka nie jest super maszyna , rama rowniez. Jesli piasty 15/100 i 12/142 beda juz z redukcjami i nie beda duzo drozsze od piast klasycznych to pewnie ze warto. W innym wypadku zastanowilbym sie tylko nad przednim kolem - jesli przyjdzie ew chec na wymiane amora na cos duzo lepszego ze sztywna osia. Odnośnik do komentarza
ByQ94 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Na początku nowego roku myślałem o zmianie amora na tak marginesie 1 Odnośnik do komentarza
Fenthin Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Jak mówię, jeśli w wersji na szybkozamykacze nie ma problemów z konwersją, a być nie powinno, możesz brać na ten moment takie, na przyszłość najwyżej wymienisz same redukcje. Chyba, że jest z tym problem, wtedy lepiej QR15 i QR12 plus redukcje na zwykłe QR. Wyżej pisałem z myślą o piastach DT (nie wiem czemu), gdzie tak łatwo nie ma, jak kupisz tylko pod QR. Dlatego też wyedytowałem post. Odnośnik do komentarza
Franz Mauer Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Oczywiście, że najlepiej kupić piasty przyszłościowe na sztywną oś z redukcją do obecnej ramy i amora. Koła robione na zamówienie są jak siodełko, które zabiera się do nowej zabawki. Nyple mosiężne...rzeczywiście są mocniejsze,choć znam to ze słuchu,bo nigdy na takich nie jeździłem. Niestety podniosą wagę koła, szkoda, że nie są w kolorze i zastanawiam się co wolałbym: urwać cieniowaną szprychę czy czy aluminiowy nypel Odnośnik do komentarza
Fenthin Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Nie chodzi nawet o kwestię wytrzymałości. Aluminium jest bardziej miękkie, więc łatwiej je obrobić. Ponadto lubią się zapiec. Waga to jedno, ale jak ktoś nie ściga się o pudło w PŚ, chyba jednak warto mieć sprzęt, który łatwiej przeserwisować. 1 Odnośnik do komentarza
Franz Mauer Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Posiadam aluminiowe nyple i nie mam z nimi problemów, a przy okazji nieprzewidzianego napiecia to nypel strzela i tyle 13 godzin temu, Fenthin napisał: Waga to jedno, ale jak ktoś nie ściga się o pudło w PŚ, chyba jednak warto mieć sprzęt, który łatwiej przeserwisować. Takim tokiem rozumowania to można z roweru zrobić czołg - tylko po co? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się