Add 28 Opublikowano 4 Lutego 2020 Opublikowano 4 Lutego 2020 Witam wszystkich. Czy ktokolwiek z Was ma jakieś doświadczenie jeśli chodzi o sprzedaż roweru? Jeśli moglibyście podzielić się nimi podpowiadając jak podejść do tematu? Mam rower BMC TE01 na osprzęcie XTR/XT, widelec Foxa 100mm, koła DT Swiss XR400 na piastach Hope, kierownica Easton EC70XC, siodło Fizik Gobi XM carbon, waga na oponach Continental Race King 2.0 to niewiele ponad 9kg. Kilka lat temu mieszkając jeszcze w Szkocji złożyłem sobie MTB marzeń, ale ironicznie w tym samym czasie przeniosłem się na południe Wysp do Anglii gdzie przerzuciłem się zupełnie na kolarstwo szosowe. Na chwilę obecną mieszkam w Polsce i mam świetny rower którego nie używam a jest on praktycznie nowy bo przejechał do 200km 4 jazdy! i kosztował mnie około £4000/20000 zł. Pomysł mój jest prosty, sprzedać go, dołożyć i kupić nową szosuwke, tyle że nie mam żadnego doświadczenia w sprzedaży. Kolejna kwestia jak go wycenić? Gdybym dostał za niego min. 8.000 zł myślę, że bym go sprzedał, jeśli nie zatrzymam go na okazjonalną przejażdżkę jak mnie najdzie ochota na off road. Napiszcie proszę Wasze spostrzeżenia. Pozdrawiam, Add
Gość Opublikowano 4 Lutego 2020 Opublikowano 4 Lutego 2020 Szajbajk nagrywał o tym filmy. Poszukaj.Rower kupuje się oczami. ,Zwłaszcza za taką kasę.Zadbaj o to żeby był dopieszczony, czysty i zrób mu ładne zdjęcia w fajnym miejscu. Ujmij na nich stan napędu opon, hamulców, ewentualne mankamenty, nr ramy. Wszystko dokładnie opisz i wyjaśnij. Opisz to tak, żeby wzbudzić zaufanie i żeby ludzie dokładnie wiedzieli co oferujesz. Nie ściemniaj i bądź otwarty. Wreszcie umieść ogłoszenie gdzie się tylko da.
SzpiceR Opublikowano 4 Lutego 2020 Opublikowano 4 Lutego 2020 ew. poszukaj sklepu, który zgodzi się wziąć ten rower w rozliczeniu za nowy