grzybowy Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 Witam serdecznie, w ciągu kolejnych dni planuję zakup roweru szutrowego, waham się pomiędzy Canyonem, a Bianchi. Chciałbym zasięgnąć rady, może ktoś ma jakieś doświadczenia, jak wyglądają ewentualne reklamacje w Polsce w przypadku tych dwóch marek? Pozdrawiam
nctrns Opublikowano 3 Lutego 2020 Opublikowano 3 Lutego 2020 (edytowane) Bianchi nie ma oficjalnej dystrybucji w Polsce, więc nie ma gwarancji "w Polsce". Kontakt bezpośrednio z producentem, odsyłanie itp. Canyon to samo, oni w ogóle sprzedają tylko i wyłącznie bezpośrednio, kontaktujesz się z nimi i procedura się toczy. Edytowane 3 Lutego 2020 przez nctrns
jaro0011 Opublikowano 3 Lutego 2020 Opublikowano 3 Lutego 2020 Reklamacje u Canyona polegają na zgłoszeniu mejlowym lub telefonicznie - zgłaszasz problem a oni zamawiają na swój koszt kuriera po sprzęt a potem odsyłają naprawiony. Reklamowałem awarie koła w moim Exceed - kazali przygotować samo koło do wysyłki. Umówiłem z nimi kuriera na dany dzień. Na zwrot czekałem dość długo bo ok 2 miesiące - odesłali nowe koło (było odsyłane najpierw do Harfa-Harryson w Polsce ale że nie dało rady naprawić to musiałem czekać na nowe koło z Francji od Mavica).
tazi_90 Opublikowano 3 Lutego 2020 Opublikowano 3 Lutego 2020 Jak Bianchi to chyba najlepiej przez Velo7.pl. BTW co to za pytanie? Bianchi czy Cayon? Oczywiscie, że Bianchi! Nie ma też zakładać od razu, że będzie się coś działo.
grzybowy Opublikowano 4 Lutego 2020 Autor Opublikowano 4 Lutego 2020 @tazi_90 Jasna sprawa, tylko właśnie ze względu na brak polskiej oficjalnej dystrybucji jestem ciekawy przebiegu "w razie" :) @jaro0011 Dzięki, większość opinii słyszę że w canyonie tyle oczekiwania więc dyskwalifikacja :D @nctrns Właśnie jak to jest z tą dystrubucją? Wiesz coś więcej? Oficjalnej nie ma, a znalazłem sprzedawcę, który rowery Bianchi oferuje i zamawia z Włoch.
nctrns Opublikowano 4 Lutego 2020 Opublikowano 4 Lutego 2020 To najlepiej się z nim skontaktuj i spytaj o szczegóły
jaro0011 Opublikowano 4 Lutego 2020 Opublikowano 4 Lutego 2020 9 godzin temu, grzybowy napisał: Dzięki, większość opinii słyszę że w canyonie tyle oczekiwania więc dyskwalifikacja Spoko nie ma za co Akurat ja czekałem nie z winy Canyona tylko przez Mavica i polskiego dystrybutora. Pewnie trwałoby to tak samo długo w przypadku innych marek rowerów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się