Skocz do zawartości

Cannondale Caad 12 2018 nowy widelec

Ziombi

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zauważyłem, że widelec w moim Caad 12 rozmiar 58

https://www.cannondalebikes.pl/o-marce/archiwum/2018-rowery-2018/szosowe/elite/caad12/caad12-105

ma zniszczoną końcówkę przy mocowaniu qr. Teraz rower stoi na trenażerze ( więc się nie obawiam utraty wytrzymałości karbonu ) ale na wiosnę albo latem mogę ulec zaproszeniu na wyjazd z zapalonym kolarzem. No i stąd moje pytanie. Jaki widelec będzie pasował ( geometrią i rozmiarami ) do tej maszyny? Dodam tylko, że ważę około 115 kg oraz, że wolałbym żeby rura sterowa była możliwie długa.

Proszę koledzy o pomoc w doborze, nie mam doświadczenia w temacie a nie chce wymyślić „kwadratowego” koła.

Edytowane przez Ziombi

W związku z brakiem odpowiedzi na postawione pytanie, chciałbym się dowiedzieć co zrobiłem źle? W złym miejscu umieściłem pytanie? Coś innego?
W innym temacie koledzy odpowiadają chętnie a tu cisza... 

Przecież oryginalne widelce są dostępne więc nie wiem gdzie jest problem. A skoro chcesz mieć długą sterówkę to praktycznie jesteś skazany na nówki. Chociaż biorąc pod uwagę "długą sterówkę" i te 115 masz totalnie nieodpowiedni rower

Godzinę temu, Ziombi napisał:

co zrobiłem źle?

Nic nie zrobiłeś źle. Cannondale to na naszym rynku niezbyt popularna marka, A jak na forum jestem trzeci rok, tak nie słyszałem żeby ktoś w jakiejkolwiek szosie wymieniał widelec. 
Ja osobiście wolałbym nie dostać żadnej odpowiedzi, niż dostać błędną.

@SzpiceR Dobrze gada w tym wypadku. Jak chcesz długa sterówkę szukaj nowego sztućca. Dla mnie szosa miała być nagroda za zejście z wagą poniżej 100kg i uważam, że była to bardzo dobra decyzja. Większy brzuch nie sprzyja jeździe na tego typu rowerze bo tłuczesz w niego kolanami. A prostowanie sylwetki na szosie sprawia, że traci ona zdolność robienia tego, do czego ja wymyślono. Dodatkowo jak widzisz na swoim przykładzie sztuciec z jakiegoś powodu się poddał.