marcin90 Napisano 7 Styczeń 2020 Udostępnij Napisano 7 Styczeń 2020 Witam zamierzam zakupić rower KELLYS GATE 50 2019, i mam takie pytanie jak wygląda sprawa gwarancji jeśli kupie go przez internet z drugiego końca Polski, bo po okresie pól roku trzeba go oddać na przegląd żeby książeczkę podbili i tu pytanie czy muszę go odsyłać na przegląd czy jakiś serwis bliżej może to zrobić. Od razu powiem dlaczego zakup przez internet a nie na miejscu, otóż u mnie ten rower zaczyna sie od ceny 4000, a przez internet rożnie ale od 600 do 300 zł taniej. z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza
Damios Napisano 7 Styczeń 2020 Udostępnij Napisano 7 Styczeń 2020 Nie musisz odsyłać roweru tam gdzie kupiłeś go na przegląd gwarancyjny. Wystarczy najbliższy autoryzowany serwis. Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 8 Styczeń 2020 Udostępnij Napisano 8 Styczeń 2020 7 godzin temu, marcin90 napisał: po okresie pól roku trzeba go oddać na przegląd 100 km albo 30 dni. Chyba, że Kellys wymyślił sobie pół roku ale pierwsze słyszę. Odnośnik do komentarza
Kajgana Napisano 8 Styczeń 2020 Udostępnij Napisano 8 Styczeń 2020 Poza tym może jak pójdziesz u siebie i powiesz sprzedawcy, że w necie możesz kupić iles taniej, to może uda się coś wynegocjować? Ty miałbyś rower kupiony na miejscu, a sklep i tak coś zarobi. Tylko trzeba by to mądrze rozegrać Odnośnik do komentarza
marcin90 Napisano 8 Styczeń 2020 Autor Udostępnij Napisano 8 Styczeń 2020 6 godzin temu, Kajgana napisał: Poza tym może jak pójdziesz u siebie i powiesz sprzedawcy, że w necie możesz kupić iles taniej, to może uda się coś wynegocjować? Ty miałbyś rower kupiony na miejscu, a sklep i tak coś zarobi. Tylko trzeba by to mądrze rozegrać własnie tak spróbuje zrobić 15 godzin temu, PrzeLuka napisał: 100 km albo 30 dni. Chyba, że Kellys wymyślił sobie pół roku ale pierwsze słyszę. kuzynowi tak powiedzieli jak kupował u nich rower a w regulaminie jest coś takiego: "W celu zachowania uprawnień z tytułu gwarancji, Kupujący zobowiązany jest dokonywać profesjonalnego przeglądu roweru po każdych przejechanych 500 km, jednak nie rzadziej niż raz w roku, co powinno zostać odnotowane na karcie gwarancyjnej. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu gwarancji za wady roweru, w przypadku uchybienia temu obowiązkowi przez Kupującego." Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 8 Styczeń 2020 Udostępnij Napisano 8 Styczeń 2020 Ale tak jest w regulaminie sklepu czy karcie gwarancyjnej? Odnośnik do komentarza
marcin90 Napisano 8 Styczeń 2020 Autor Udostępnij Napisano 8 Styczeń 2020 w regulaminie na stronie kellysa Odnośnik do komentarza
Olleo Napisano 9 Styczeń 2020 Udostępnij Napisano 9 Styczeń 2020 W celu zachowania uprawnień z tytułu gwarancji, Kupujący zobowiązany jest dokonywać profesjonalnego przeglądu roweru po każdych przejechanych 500 km, jednak nie rzadziej niż raz w roku, co powinno zostać odnotowane na karcie gwarancyjnej.Niezłe żarty - w swoim przypadku miałbym już 9 wpisów w książeczce w ciągu 7 miesięcy.Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się