Pa7ryk Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Witam.Otóż gdy naciskam przedni hamulec to przednie kolo nie jest w miejscu lecz razem z amorem idzie do tylu i wydobywa się dźwięk nie wiem jak by to opisać.Może trzeba dokręcić stery? Z góry piszę że jestem zielony w te klocki.
SzpiceR Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 To dokręć i zobacz. Równie dobrze sam widelec może mieć luz
Chrismel Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Przed dokręceniem poluzuj mostek na rurze sterowej i nie szalej z siłą. Tam są łożyska które muszą lekko chodzić.
Kruk Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Może to być zarówno same klocki w zacisku, tani uginacz z luzami lub własnie stery.
Accent_Szaj Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Sprawdzisz to w następujący sposób. Obróć kierownicę o 90st. ,poczym naciśnij hamulec i sprawdź,jeżeli dalej jest ten sam dźwięk,to stery. Ps. Godzinę temu, Chrismel napisał: Tam są łożyska które muszą lekko chodzić Tu koledze nie chodziło o łożyska maszynowe,tylko o klasyczne.W maszynówkach 0 luzu,dokręcamy ok 4-6Nm Przy klasycznych łożyskach w sterach, nie wyeliminujesz luzu w 100%
Pa7ryk Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2019 (edytowane) Wydaje mi się ze to może mieć amor luzy takie jak przedstawione na tym filmie Tylko bardziej większe. Da się to jakoś zlikwidować ? Wiem słabo nagrane ale co mogę poradzić( film nie mojego autorstwa ). Ale wiadomo oco chodzi Bo jak by powiedzieć te "2 rury amortyzatora" nie wiem jak to sie fachowo nazywa.Ruszają się w amorze przód i tył gdy wcisne przedni hamulec Edytowane 2 Grudnia 2019 przez Pa7ryk
Rowerowa Szajba Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 (edytowane) A jaki to dokładnie masz ten amortyzator? Edytowane 2 Grudnia 2019 przez Rowerowa Szajba