revolta1 Napisano 6 Czerwiec 2017 Udostępnij Napisano 6 Czerwiec 2017 Opona Vittoria SAGUARO 29 zwijana Opona Vittoria SAGUARO 29 zwijana TNT Opona Vittoria SAGUARO 29 drutowana Opona Vittoria SAGUARO 29 kevlar Rozmiar 2.0 czy 2.2 Ktora z tych opon wybrac? Moj najbardziej ekstremalny teren to lesna sciezka twarda raczej bez piachow . trawa . asfalt . polna droga . miasto Co mi kazda z nich daje ? Nie chce jezdzic bez detek nie bede startowal w zawodach. jezdze rekaracyjnie trasy do 150 km Roznica w cenie to od 59 zl do 140 zl za sztuke Odnośnik do komentarza
m25 Napisano 6 Czerwiec 2017 Udostępnij Napisano 6 Czerwiec 2017 Opony zwijane są lżejsze i droższe, drutowane są tańsze i cięższe. TNT to wersja opony z myślą o montażu w systemie bezdętkowym. Jeśli jeździsz rekreacyjnie i po takim niewymagającym terenie jak opisałeś to weź najtańszą z nich, czyli drutowaną i będziesz zadowolony 1 Odnośnik do komentarza
revolta1 Napisano 7 Czerwiec 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwiec 2017 Wszystkie wyzej wymienione nie beda sie roznily wytrzymaloscia? Tylko waga ? Odnośnik do komentarza
Franz Mauer Napisano 7 Czerwiec 2017 Udostępnij Napisano 7 Czerwiec 2017 (edytowane) Pod kątem bieżnika wszystkie sprawdzą się na terenie o którym piszesz. Ad. 1 Zwijana i kevlar to to samo. Zwijana jest ze względu na zastosowany w rancie zamiast druta właśnie kevlar. Łatwiej się wciąga na obręcz i można również zastosować w systemie bezdętkowym i to w niższej cenie niż TNT. Ad.2 TNT będzie cięższa, będzie miała bardziej wytrzymałe ścianki boczne, ale w zestawieniu jest najdroższa. Ciaśniej wchodzi na obręcz. Ad. 3 Również nie będzie zbyt lekka. Trudniej wciąga się na obręcz,ale dzięki drutowi się nie odkształca i pewniej siedzi na obręczy. Zwykle tego typu opony są wersjami podstawowymi, zatem do budowy nie oszczędzano gumy, co podnosi ich wytrzymałość i odporność na uszkodzenia. Ad. 4 patrz ad 1 Węższa opona pozwoli Ci jeździć w lżejszym terenie i da Ci większy komfort w jeździe po mieście z uwagi na mniejsze opory toczenia. Teoretycznie pozwoli rozwijać większe prędkości na płaskim. Szersza będzie miała większe opory toczenia w mieście i na płaskim, ale również podniesie komfort jazdy w trudniejszym terenie i zdecydowanie będzie pewniej i bezpiecznej. Podsumowując: kup 2.0 w wersji drutowej lub kevlarowej (zwijanej). Edytowane 7 Czerwiec 2017 przez Franz Mauer 1 Odnośnik do komentarza
revolta1 Napisano 7 Czerwiec 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwiec 2017 Czyli 2.0 drut bedzie dla mnie ok ? Odnośnik do komentarza
Franz Mauer Napisano 7 Czerwiec 2017 Udostępnij Napisano 7 Czerwiec 2017 Myślę, ze tak. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się