Pa7ryk Opublikowano 29 Listopada 2019 Opublikowano 29 Listopada 2019 (edytowane) Witam.Mam problem co do korby, zastanawiam się czy ją zmienić.Moja przerzutka to :Shimano Altus RD-M310.A wolnobieg 7 rzędowy. Czy 3x7 ma sens do rowerów wyczynowych czy lepiej zaopatrzyć się w 1x7 ? Jestem zielony w tych sprawach Edytowane 29 Listopada 2019 przez Pa7ryk
Red Opublikowano 29 Listopada 2019 Opublikowano 29 Listopada 2019 W jakim sensie wyczynowych? Jeśli to XC to trójblat bardzo wskazany przy konfiguracji 7s z tyłu. Natomiast agresywna jazda w dół to napęd nawet 2x nie ma sensu. 1
Kruk Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 2 na ma sens ale przy 10 lub 11 rzędach a najlepiej 2 na 12
PiotrekGT Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 Rower wyczynowy i wolnobieg... coś mi tu śmierdzi jakimś pseudo DH
Pa7ryk Opublikowano 30 Listopada 2019 Autor Opublikowano 30 Listopada 2019 10 godzin temu, Red napisał: W jakim sensie wyczynowych? Jeśli to XC to trójblat bardzo wskazany przy konfiguracji 7s z tyłu. Natomiast agresywna jazda w dół to napęd nawet 2x nie ma sensu. Zjazdy po schodach, w lesie coś w takim stylu wiem ze wolnobieg jest wiec taki troche pseudo wyczynowy
Pa7ryk Opublikowano 30 Listopada 2019 Autor Opublikowano 30 Listopada 2019 8 minut temu, PiotrekGT napisał: Rower wyczynowy i wolnobieg... coś mi tu śmierdzi jakimś pseudo DH można tak powiedzieć😉
elmapeto Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 1 x 7 To dość słaba konfiguracja ogólnie. 1
Pa7ryk Opublikowano 30 Listopada 2019 Autor Opublikowano 30 Listopada 2019 8 minut temu, elmapeto napisał: 1 x 7 To dość słaba konfiguracja ogólnie. Dlaczego? Chodzi o to że z tym 1 biegiem z przodu "zapedałuje się" i nie będę mięć zbyt wielkiej prędkości czy jak ?