djski24 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Czy opłaca się szukać nowej, używanej ramy czy po prostu kupić nowy rower ? Jeśli macie jakiś sklep zaufany z tego typu częściami to proszę o link
Gość Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Nie ten dział... to raz, a dwa, temat jest tak napisałeś, że normalnie sam nie wiem co Ci napisać... Zlituj się i popraw posta, doprecyzuj, co i jak, oraz określ budżet. Pozdro.
alfine-11 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Rozumiem , że jesteś zainteresowany rowerem MTB z przednim amortyzatorem , jak wyżej zauważył SpiderMAN bez określenia budżetu nic nie możemy doradzić
djski24 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Jeśli chodzi o ramę to nie chciałbym przekroczyc 600 złotych . Jestem amatorskim kolarzem i nie chce na to wydawać dużo pieniędzy
nonz Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Bardziej opłacalny będzie zakup roweru. Cena części i ramy kupionej osobno zawsze będzie wyższa.
alfine-11 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 djski24 podaj nam budżet na cały rower i do jakiej jazdy chcesz go wykorzystywać
djski24 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Ok. 1000 zł . Jeżdżę nim po polnych i leśnych drogach a w wakacje cały czas jeździ po ścieżce rowerowej Myślę nad zakupem nowego ponieważ stary za jakiś czas będzie za mały