haskii Opublikowano 30 Października 2019 Opublikowano 30 Października 2019 Witam serdecznie, przychodzę do Państwa z prośbą o doradzenie w zakupie kurtki na rower MTB na okres zimowy... Oraz jakieś rękawiczki i spodnie. Wiadomo, że chciałbym kupić coś tańszego i z niższej półki, nie jestem profesjonalistą tylko amatorem. Jeżdżę praktycznie codziennie ok 25-30 km. Moja propozycja kurtki (tak wiem, że jest napisane na rower szosowy, ale czym to się różni czy ubiorę ją na MTB czy na szose?): https://www.decathlon.pl/kurtka-zimowa-rc-100-id_8406498.html ew druga opcja, ponieważ jest w promocji: https://www.decathlon.pl/kurtka-zimowa-roadr-500--id_8503309.html Rękawiczki dam rade kupić jakieś do 60zł? No i jakieś spodnie jakby ktoś mógł polecić też do 100zł... Z góry dziękuję za każdy odzew, pozdrawiam. PS: Czy buty rowerowe to konieczność? Obecnie jeżdżę w normalnych adidasach i nie wiem czy to obciach i jak najszybciej zmienić na "profesjonalne" obuwie, czy lepiej kupić ubrania, żeby było cieplej w górne części ciała.
seraph Opublikowano 30 Października 2019 Opublikowano 30 Października 2019 Do jakiej temperatury jeździsz? Bieliznę termo masz? Pierwsza warstwa jest najważniejsza. Jeśli nie planujesz sopli na brodzie to te kurtki spokojnie dadzą radę. Teoretycznie to kurtki szosowe powinny być bardziej wiatroszczelne od frontu, bo jeździ się zwyczajnie szybciej, ale w przypadku produktów budżetowych to pewnie wielkich różnic nie ma. Co do rękawiczek to spokojnie mogę być do 60 zł z Decathlonu któreś, ale zauważ, że nie da się jeździć w tych samych przy 10 i przy 0 stopni. Człowiek chłodzi się przez dłonie i tego nie przeskoczysz - muszą być dopasowane do temperatury. Z tymi butami to nawet nie bądź niepoważny. 15 lat masz? Jak Ci wygodnie i ciepło to jeździj, ale pewnie w mocno przewiewnych "adidasach" to Ci poniżej 5 stopni zwyczajnie palce zmarzną.