Maciek21 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) Witam mam o to takie pedały : I natknąłem sie na pewien problem.Chodziły one bardzo ciężko więc zacząłem je rozkręcać.wszystko elegancko i nagle podczas redukowania luzów zauważyłem ze nie ma tam podkładki z tym ząbkiem.Oś pedala też nie ma nacięcia.W drugim pedale tez nie ma tej podkładki. A więc spotkał sie ktoś z takimi pedałami i wie jak ten luz ogarnąć.Jest tam tylko ta bieźnia i nakrętka.Z góry dziękuje za pomoc Edytowane 4 Czerwca 2017 przez Maciek21 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 większość pedałów niestety nie ma tej podkładki z tym ząbkiem, sam się dlugo męczyłem by odpowiednio takie pedały skręcić , życzę dużo cierpliwości Odnośnik do komentarza
Maciek21 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 A jakieś wskazówki podczas skręcania bo coś mi nie idzie ? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 8 minut temu, Maciek21 napisał: A jakieś wskazówki podczas skręcania bo coś mi nie idzie ? ja to robiłem kluczami nasadowymi z grzechotką 1/4 , na szczęście bieżnia była większa niż nakrętką, wiec na początek dokręcałem bieżnię tak by był opór mały na kulkach , potem mniejszym kluczem dokręcałem nakrętkę i na koniec większą nasadką dociągałem bieżnię do nakrętki - po kilku próbach było ok. Mam nadzieję,że rozumiesz i co mi chodzi. Odnośnik do komentarza
Maciek21 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Też teraz tak robie i jest coraz lepiej Odnośnik do komentarza
Dany Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) Witam wszystkich, Po przejechaniu prawie 1500 km na platformowych pedałach z łożyskami maszynowymi (Kross Gazue II) przyszedł czas na ich serwis. Pedały są niezwykle łatwe w serwisie, a dla niewtajemniczonych wrzucam filmik, który znalazłem na YT: Kwestia jaka mnie męczy to jakiego smaru stałego użyć? Boję się, że jak użyję zwykłego smaru firmy "KRZAK", który stoi u mnie w garażu od kilkunastu lat to zostanie wypłukany przez wodę po kilku tygodniach. Czy ktoś przerabiał ten temat i mógłby coś polecić? Edytowane 14 Czerwca 2017 przez Dany Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) Smar do łożysk obojętnie jaki. To nie ma większego znaczenia. Im świeższy wiadomo tym lepiej. Jak masz wyjątkowo stary smar a nie był szczelnie zamknięty to mógł trochę stracić z swoich właściwości. Używam do wszystkiego smarów Motorex (White Grease lub Bike Grease 2000). Edytowane 14 Czerwca 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza
Dany Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 Dzięki za odpowiedź. Kupię więc Bike Grease 2000 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 (edytowane) Drogi nie jest i jedno opakowanie wystarczy Ci na naprawdę długo. Podpowiedź na przyszłość. Jak masz smar nie w tubce a w większym opakowaniu to warto napchać smaru do strzykawki i z niej go aplikować. Edytowane 15 Czerwca 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się