Skocz do zawartości

Piszczący amortyzator przy uginaniu ramy

night92

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam problem ,podczas jazdy ,a mianowicie uginania tylnego amortyzatora mój rower piszczy ,jest to tak jakby skrzypienie głuche i tępe ,czy to amortyzator ? Ten sprężynowy należy nasmarować ? jestem zielony w temacie

Nowy obraz mapy bitowej (3).jpg
  • Lubię to! 1
Opublikowano

Tulejki w mocowaniach tej sprężyny Ci piszczą. Można smarować, ale to pomoże na jakiś czas.

Opublikowano

Nie amortyzator... a uginacz... To jedno, co byś nie robił to ta jakże mało zaawansowana chińska myśl techniczna nie może i nie będzie nigdy amortyzatorem.

Opublikowano

@SpiderMAN masz tutaj rację ale może kogoś nie stać na lepszy rower

Kolego jest to rower marketowy rama stalowa itp ten (amortyzator )tak to nazwijmy to nie wiem czy w ogóle się to rozbiera i smaruje

Możliwe że piszczą śruby mocujące damper (amortyzator) mogła tam się zebrać rdza i dlatego piszczy sprawdził bym pierw tam

Opublikowano
5 minut temu, piter614 napisał:

@SpiderMAN masz tutaj rację ale może kogoś nie stać na lepszy rower

Kolego jest to rower marketowy rama stalowa itp ten (amortyzator )tak to nazwijmy to nie wiem czy w ogóle się to rozbiera i smaruje

Możliwe że piszczą śruby mocujące damper (amortyzator) mogła tam się zebrać rdza i dlatego piszczy sprawdził bym pierw tam

Może nie wyraziłem się precyzyjnie.

Stać czy nie, to mało ważne w tym momencie. Jeśli mnie nie stać to nie oczkuję cudów od takiego roweru, po prostu, to jest taka a nie inna konstrukcja i tyle.

Tłoczek, tłoczysko i sprężyna, jakaś zawleczka zapewne, jakaś tulejka ot to wszystko, jakkolwiek byś tego nie rozłożył i ponownie złożył, nawet na smarze, to kultury pracy to nie będzie mieć żadnej, po prostu, zadaniem tego jest robienie dobrego wrażenia, brak tłumienia dyskwalifikuje to z definicji amortyzatora.

Jedyna opcja na poprawę komfortu to ciągłe smarowanie i dbanie o czystość, ale to i tak niewiele tutaj pomoże.