Skocz do zawartości

WILIER TRIESTINA GTR TEAM (2016)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

W listopadzie tamtego roku nabyłem właśnie ten rowerek. Jest to moja pierwsza szosa w życiu, nigdy wcześniej nie przejechałem nawet metra na rowerze szosowym.

Nie ukrywam, że wybrałem ten rower ze względu na wrażenia estetyczne. To była miłość od pierwszego wejrzenia, a kupno tej szosy traktowałem w kategoriach spełnienia takiego maluśkiego marzenia :) Zdaje sobie sprawę, że za te pieniądze miałbym coś z lepszą korbą i lepszymi kołami, ale miałem już klapki na oczach, nic innego nie wchodziło nawet w grę.

Na chwilę obecną przejechałem około 1000 km. Jestem mega zadowolony, dobrze ze sobą współpracujemy. Jak już wspomniałem nigdy wcześniej nie miałem styczności z rowerami szosowymi, więc dużym plusem był bike fitting przy zakupie, dzięki temu mam pewność, że mam ustawione wszystko tak jak trzeba. To pierwsza szosa i liczę że pojeżdżę tym kilka ładnych lat :)

Zalety:
- 11 przełożeń

- dość niska waga

- poziom sztywności

- ładny wygląd (kwestia gustu rzecz jasna)

 

Wady:

- korba nie jest z grupy ultegry tak jak reszta osprzętu

 

 

 

Przejdźmy do konkretów.

RAMA: WILIER TEAM GRANTURISMO HIGH MODULUS CARBON MONOCOQUE

WIDELEC: WILIER TRIESTINA CARBON

PRZERZUTKA PRZEDNIA: ULTEGRA 6800

PRZERZUTKA TYLNA: ULTEGRA 6800 11 PRZEŁOŻEŃ

KORBA: SHIMANO FC-RS500

KOŁA: MICHE RACE 707

KLAMKO-MANETKI: SHIMANO ULTEGRA model 6800

MOSTEK I KIEROWNICA: RITCHEY

SZTYCA: WILIER FSA

 

 

8410287_20161118_115414.jpg

 

8410226_20170301_141358.jpg

 

8410261_20161118_115440.jpg

 

8773666_20170704_134221.jpg

Edytowane przez masakroff
  • Pomógł 1
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...