[Propozycje] Trenażer do około 2000 - 2999 zł.

maciekaczmarski

Rekomendowane odpowiedzi

maciekaczmarski

Cześć, chciałbym prosić o poradę, jaki trenażer powinienem kupić na początek przygody z 'jazdą' w domu. Zbieram się do tego kolejny sezon. Nie jestem wytrawnym kolarzem, jeżdżę raczej dla przyjemności, nie dla startów lub konkretnego treningu(nie znam się na watach), co na publicznych drogach wydaje mi się trudne. Ponadto jesienią/zimą nie lubię jeździć na zewnątrz, a chciałbym się uniezależnić od zajęć spiningu. Przewidywany budżet to ~2,5k(sam trenażer, wiem że dodatkowo mata, podstawka pod koło, być może opona, kaseta, adapter do komunikacji itp). Co do wymagań to ma działać ze Zwiftem, być prosty w obsłudze (raczej jak wepnę w niego rower na zimę to nie będę go przestawiał). Widzę to tak, że siadam na rower włączam Zwift i jadę, albo wmyślam trening z odpowiednią kadencją, obciążeniem i tętnem w odcinkach czasowych i jadę. Rozważam Elite DIRETO X/ II, WAHOO KICKR SNAP, TACX Flux S Smart, Czy ktoś z Was ma doświadczenie, jest w stanie coś doradzić. Rower który chcą połączyć z trenażerem jest na osprzęcie Shimano SORA. Z góry dziękuje za pomoc.

Odnośnik do odpowiedzi
  • Odpowiedzi 68
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

• Łukasz_P

9

• staszek.s

9

• Bajer

4

• RadS

4

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pewnie, możemy. Tylko przyznam się szczerze, że dopiero 2x na nim jechałem, w sumie 2,5 h 😅. Daj mi się trochę rozjeździć, żebym wiedział na co zwracać uwagę  

Ok, czekamy aż sezon zacznie się na dobre. 

https://eu.wahoofitness.com/devices/bike-trainers/kickr-core-indoor-smart-trainer-reconditioned-euuk Taniej się nie da raczej. 

Posted Images

Elite Direto to chyba dość popularny model i z tego co można wyczytać zbiera raczej dobre opinie. Jeśli możesz to kup direto X i pewnie będziesz zadowolony.