typx Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Czy mogę bez obaw psiknać WD 40 do manetki ultegra 6700 ?? jeśl tak to gdzie dokładnie ? Czy poźniej należy dać smar do tego ? Czy mogę umyć manetkę ? Mogę ją zanurzyć w wodze ? a poźniej psiknąć WD 40 ? Co mogę zrobić bez rozbierania bo jedną już rozłożyłem i lipa ;/
typx Opublikowano 30 Maja 2017 Autor Opublikowano 30 Maja 2017 Mam lewą manetkę z inego modelu ultegry, i mam wrazenie ze albo jest ona 3 rzędowa albo nie ale tak czy siak gdy usunałem wszystkie lnk i pancerze to dziwnie się "zacina"
Puncu Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Może masz trymowanie i dwa rzędy?Zdejmij wszystkie gumy, popsikaj WD40, przedmuchaj sprężonym powietrzem do sucha i mechanizm nasmaruj olejem sylikonowym w sprayu.Jeden z najlepszych sposobów czyszczenia bez rozkręcania.W środku klamkomanetka jest jak zegarek. Da się to rozłożyć i złożyć ale trzeba mieć anielską cierpliwość.Wysłane z mojego Commodore 64
typx Opublikowano 30 Maja 2017 Autor Opublikowano 30 Maja 2017 no właśnie rozkręciłem swoją ultegre i zepsułem kiedyś , teraz mam lewą przerzutkę ze starej szosy ;/ olej silikonowy w spray ? a czy smar shimano do łanucha (morky i suchy) albo rohloffa ? ew smar finisg line grease teflon ? Mam tylko takie czy któryś się na da?
Puncu Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Najlepiej w sprayu żeby dotarł do każdej zębatki i zapadki.Wysłane z mojego Commodore 64
Franz Mauer Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 @typx zgadzam się z @Puncu, choć sam ostatnio smarowałem koledze Deore oliwką do łańucha Rolhoff. I z tego co wiem działa tylko trzeba zaobserwować czy nie wycieka i ewentualnie przetrzeć. Wydaje mi się, ze lepszym smarem byłby suchy lub teflonowy, ale tylko Rolfoffa miałem pod ręką
typx Opublikowano 30 Maja 2017 Autor Opublikowano 30 Maja 2017 dałem troszkę suchego , trochę rohloffa, Natomiast tego finisg lane premium grease telfononowy to boję się . On jest bardziej do łożysk czy coś chyba
Janao Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Dnia 30.05.2017 o 12:29, Puncu napisał: W środku klamkomanetka jest jak zegarek Zgadzam się. Jestem osobą, która potrafi pare rzeczy zrobić sobei przy aucie i rower nie ma przede mną tajemnic, ale jedyna rzecz, którą rozebrałem tylko częściowo i zrezygnowałem to klamkomanetka. Było to też spowodowane tym że po wstepnym rozebraniu, nie widziałem dalszego sensu zabawy, bo nie było tam nic co dałoby się naprawić, bez części zamiennych, a z częściami do takiego ustrojstwa tez nie ma lekko. Po prostu miałem tak że lewa klamkomanetka była bardziej rozklekotana od prawej i nic się z tym nie dało zrobic..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się