Skocz do zawartości

Za gruba rura sterowa


olgierd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem a mianowicie niedawno zakupiłem amortyzator SR Suntour XCR 34 AIR pod koła 29cali do ramy Felt Nine Twenty.Amor bez sterów pasuje, ale po założeniu dolnych sterów rura nie wchodzi do końca i brakuje jej jakiś 3cm.

Odnośnik do komentarza

 

Godzinę temu, PrzeLuka napisał:

O opisie rocznika 2013 jest napisane Head Tube Diameter1-1/8"/1.5" . A Twój to który rocznik? Jaki jest wymiar montażowy sterów? Zmierz najlepiej suwmiarką.

Rocznik jest 2013 a na sterach pisze tak góra:41,8x30.5  45°x45° dół:51,9x40 45°x45°

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, PrzeLuka napisał:

Normalne stery pod taper. Na pewno nie pomyliłeś górnego z dolnym?

Wsadź łożyska w miski i pstryknij fotkę.

Na sterówkę amora musisz nabić jeszcze bieżnie dolnego łożyska.

Na pewno nie pomyliłem góry z dołem

IMG_20190901_153746.jpg IMG_20190901_154010.jpg IMG_20190901_153826.jpg
Odnośnik do komentarza

Zmierz średnice wewnetrznego pierscienia dolnego lozyska.

Jeśli wszystko zgadza się z poniższym opisem musi pasować.

Typ górnej części sterów: IS42

Typ dolnej części sterów: IS52

Rozmiar górnego łożyska: 41.8x30.5x8 mm

Rozmiar dolnego łożyska: 52x40x8 mm

Śred. wewn. góry główki: 42 mm

Śred. wewn. dołu główki: 52.1 mm

Średnica mocowania mostka: 28.6 mm

Średnica bieżni: 39.79/30.015 mm

Wysokość poza główkę od dołu: 5.4 mm

Wysokość poza główkę od dołu: 0 mm

W innym przypadku ewidentnie źle coś składasz.

 

P.S.

Zerknij jeszcze na to...

tabelka%20-%20standardy%20sterówiojwyhriw7iyye7823.jpg

Odnośnik do komentarza

Napisze jeszcze raz to co kolega wyżej, musisz nabić bieżnie dolnego łożyska na rurę sterową amortyzatora


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Na pewno nie pomyliłem góry z dołem
IMG_20190901_153746.thumb.jpg.b4900a17935aeb0ea11f4965dbfff393.jpgIMG_20190901_154010.thumb.jpg.25f562384c5b7b5adcd68a6cf903b89f.jpgIMG_20190901_153826.thumb.jpg.9ccc1c859db24f9a1488b02efedc17a5.jpg

Na drugim zdjęciu widać że pod łożyskiem jest bieżnia, a ją musisz nabić siła aż do korony amortyzatora.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza

Nie nabijaj tej bieżni siłą, widać gołym okiem, że bieżnia jest za mała. Czy ty wymieniałeś stery czy użyłeś tych samych co były? wygląda na to, że te stery są z dolną redukcją na 1 1/8"

Bieżnia powinna się zatrzymać 3-4mm od korony widelca i tylko tyle należy dobić, coś takiego jak na zdj nie powinno mieć miejsca

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...