olgierd Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Witam. Mam problem a mianowicie niedawno zakupiłem amortyzator SR Suntour XCR 34 AIR pod koła 29cali do ramy Felt Nine Twenty.Amor bez sterów pasuje, ale po założeniu dolnych sterów rura nie wchodzi do końca i brakuje jej jakiś 3cm. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Zrób zdjęciaDruga sprawaCzy przypadkiem w główce ramy nie masz pod prostą rurę sterową a amor kupiłeś pod skośna? Odnośnik do komentarza
olgierd Opublikowano 1 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Główka jest taperowana. Odnośnik do komentarza
Kruk Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 A czasami rama nie jest po łożysko 1 i 1/4 a nie 1 i 1/2 ? Łożysko na bank jest za małe. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 A wystarczyło przed zakupem zdemontować amor i zmierzyć sterówkę. Odnośnik do komentarza
Kruk Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 jeśli zintegrowane stary to sorry albo rama albo amor do wymiany. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 O opisie rocznika 2013 jest napisane Head Tube Diameter1-1/8"/1.5" . A Twój to który rocznik? Jaki jest wymiar montażowy sterów? Zmierz najlepiej suwmiarką. Odnośnik do komentarza
Kruk Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 To może złe łożysko dał Kolega na amor, może dał górne na dół? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 3 minuty temu, Kruk napisał: To może złe łożysko dał Kolega na amor, może dał górne na dół? Też prawda. Odnośnik do komentarza
olgierd Opublikowano 1 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Godzinę temu, PrzeLuka napisał: O opisie rocznika 2013 jest napisane Head Tube Diameter1-1/8"/1.5" . A Twój to który rocznik? Jaki jest wymiar montażowy sterów? Zmierz najlepiej suwmiarką. Rocznik jest 2013 a na sterach pisze tak góra:41,8x30.5 45°x45° dół:51,9x40 45°x45° Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Normalne stery pod taper. Na pewno nie pomyliłeś górnego z dolnym? Wsadź łożyska w miski i pstryknij fotkę. Na sterówkę amora musisz nabić jeszcze bieżnie dolnego łożyska. Odnośnik do komentarza
olgierd Opublikowano 1 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 1 godzinę temu, PrzeLuka napisał: Normalne stery pod taper. Na pewno nie pomyliłeś górnego z dolnym? Wsadź łożyska w miski i pstryknij fotkę. Na sterówkę amora musisz nabić jeszcze bieżnie dolnego łożyska. Na pewno nie pomyliłem góry z dołem Odnośnik do komentarza
Kruk Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Dla mnie to wygląda jak 1 i 1/8 cala albo 1 i 1/4 cala Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Zmierz średnice wewnetrznego pierscienia dolnego lozyska. Jeśli wszystko zgadza się z poniższym opisem musi pasować. Typ górnej części sterów: IS42 Typ dolnej części sterów: IS52 Rozmiar górnego łożyska: 41.8x30.5x8 mm Rozmiar dolnego łożyska: 52x40x8 mm Śred. wewn. góry główki: 42 mm Śred. wewn. dołu główki: 52.1 mm Średnica mocowania mostka: 28.6 mm Średnica bieżni: 39.79/30.015 mm Wysokość poza główkę od dołu: 5.4 mm Wysokość poza główkę od dołu: 0 mm W innym przypadku ewidentnie źle coś składasz. P.S. Zerknij jeszcze na to... Odnośnik do komentarza
Accent_Szaj Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 A zrób zdjęcie starego amora Pewnie stary amor był 1i1/8 i będziesz musiał zamienić albo stery,albo dolne łożysko z bieżnią Odnośnik do komentarza
dredi91 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Napisze jeszcze raz to co kolega wyżej, musisz nabić bieżnie dolnego łożyska na rurę sterową amortyzatora Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Na pewno nie pomyliłem góry z dołemNa drugim zdjęciu widać że pod łożyskiem jest bieżnia, a ją musisz nabić siła aż do korony amortyzatora. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
PiotrekGT Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Nie nabijaj tej bieżni siłą, widać gołym okiem, że bieżnia jest za mała. Czy ty wymieniałeś stery czy użyłeś tych samych co były? wygląda na to, że te stery są z dolną redukcją na 1 1/8" Bieżnia powinna się zatrzymać 3-4mm od korony widelca i tylko tyle należy dobić, coś takiego jak na zdj nie powinno mieć miejsca Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się