Filip001 Napisano 27 Maj 2017 Udostępnij Napisano 27 Maj 2017 Szajbajki ma problem.. Chodzi mi o to że nie znam się na dobieraniu części i potrzebuje aby ktoś dobrał mi kasete 10 rzędową i do tego przerzutkę tylną. Mam rower z giełdy i nie moge go znaleźć na internecie tylko chciałbym tak do 250zł to wszystko dobrać bo nie chce rodziców naciągać Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 27 Maj 2017 Udostępnij Napisano 27 Maj 2017 48 minut temu, Filip001 napisał: Szajbajki ma problem.. Chodzi mi o to że nie znam się na dobieraniu części i potrzebuje aby ktoś dobrał mi kasete 10 rzędową i do tego przerzutkę tylną. Mam rower z giełdy i nie moge go znaleźć na internecie tylko chciałbym tak do 250zł to wszystko dobrać bo nie chce rodziców naciągać jesli chodzi o mtb to najtaniej kaseta deore cs hg62 (ok 100 zl) przerzutka deore rd m 615 (ok 160 zl) Odnośnik do komentarza
Zalas Napisano 27 Maj 2017 Udostępnij Napisano 27 Maj 2017 1 godzinę temu, Filip001 napisał: Szajbajki ma problem.. Chodzi mi o to że nie znam się na dobieraniu części i potrzebuje aby ktoś dobrał mi kasete 10 rzędową i do tego przerzutkę tylną. Mam rower z giełdy i nie moge go znaleźć na internecie tylko chciałbym tak do 250zł to wszystko dobrać bo nie chce rodziców naciągać A manetka? Masz już jakąś? Jak tak to jaką, bo polecimy ci przerzutkę shimano a manetka będzie srama i nie podziała ;/ Odnośnik do komentarza
artfal Napisano 27 Maj 2017 Udostępnij Napisano 27 Maj 2017 Wrzuć zdjęcie tylnego koła od strony napędu. Może sie okazać, że "kaseta" którą masz to wolnobieg i sprawa się skomplikuje nieco. Jeżeli nawet faktycznie masz kasetę to musi mieć przynajmniej 8 rzędów żeby można było zmienić na 10 rzędów, jeżeli będzie poniżej 8 trzeba zmieniać bębenek a być może i piaste. Odnośnik do komentarza