Skocz do zawartości

Problem z Convoy S2+


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 2.11.2019 o 09:09, Patryś napisał:

kombinowanie, wystarczy ją ustawić pod odpowiednim kątem, to ja mam widzieć w nocy i w lesie, ciekawe że użytkownicy aut jakoś się tym nie przejmują i walą po oczach zawsze..

Jak Ci "wjeździe" w szprychy, taki oślepiony kierowca (rowerzysta czy motocyklista), to Ci nawet kask nie pomoże. W lesie dla swojego bezpieczeństwa (np odstraszenia zwierząt), pewnie jest to w twoim interesie, mieć szerokie światło. Na ulicy obowiązują zasady i dla swojego oraz innych bezpieczeństwa, lepiej się tego trzymać. Jeździsz trochę , więc na pewno jesteś tego świadomy..

Edytowane przez piotr.solek
  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza

Nie przesadzaj, ciekawe że jak rowerzysta jest oślepiany to jest w porządku, nie przesadzajmy. Powtarzam wystarczy ustawić pod kątem latarkę, to naprawdę nie jest żaden problem i kierowcy z naprzeciwka też nie są oślepieni..Dojeżdżałem do pracy ruchliwą drogą na 4 zmiany przez 5 lat i nigdy żaden kierowca mi nie zatrąbił czy mrugnął światłami że za mocno świeci latarka..Tak samo się tyczy jazda w zimę nawet jak śnieg był, prędzej daje po oczach lampka z tyłu jak z przodu, ot zwyczajny knog wali po oczach aż miło, dlatego zawsze staram się jeździć na lekkim mruganiu niż stroboskopie.

Odnośnik do komentarza

Według mnie Convoy s2+ (używam od zeszłego roku ) w teren ok , szosa za słabe . Po roku padł jeden z akumulatorów . Denerwuje mnie włącznik kiedy zmieniamy moc . W terenie jest to bardzo trudne, rękawice i szutrowy teren nie pomagają żeby delikatnie przełączyć zasięg ... i wtedy leci znane słowo na k.. 

Odnośnik do komentarza

Mój Convoy S2+ ma również problem - zmieniał tryby podczas potrząsania np.: na nierównej drodze. Z grubsza problem wyeliminowałem poprzez włożenie od strony przełącznika małej monety i metalowej nakrętki kontrującej na wentyl ;)  

W dniu 7.11.2019 o 15:28, tomek70 napisał:

Denerwuje mnie włącznik kiedy zmieniamy moc . W terenie jest to bardzo trudne, rękawice i szutrowy teren nie pomagają żeby delikatnie przełączyć zasięg ... i wtedy leci znane słowo na k..

Mnie również to denerwuje, powiem więcej wkur....a, szczególnie gdy ktoś jedzie z naprzeciwka i chciałbym być uprzejmy i zmienić na słabsze..

W dniu 18.11.2019 o 14:57, Diodek napisał:

@tomek70 Możesz do s2+ dokupić pilota na przewodzie, jeżeli kolejne kabelki Ci nie przeszkadzają.

@DiodekPiszesz o pilocie. Czy coś takiego masz na myśli:

https://tinyurl.com/r5hnprq

Gdzieś czytałem, że jednym z tych przycisków zmienia się tryby świecenia a drugim można "bliknąć" najmocniejszą opcją. Niestety w opisie niczego takiego tutaj nie ma.

Edytowane przez Quadic
Odnośnik do komentarza

@Quadic Dokładnie. Ja mam przerobiony przewód z c8, ale to jeden pies. Wadą pod s2+ że są tylko szare, chyba że pojawiły się już czarne, nie obserwuję tego zbytnio.

Latarka wyłączona - guzik "wyżej" zmienia tryb lub wł/wył latarkę, jak w przypadku standardowego włącznika.

Ten niżej uruchamia światełko na chwilę, na czas jego przytrzymania, gdy jest ona wyłączona. Wadą jest skakanie po kolei po kolejnych trybach gdy driver ma taką opcję.

Latarka włączona - Tym wyżej możemy robić dokładnie do samo co wcześniej. Dolny nie ma żadnej funkcjonalności.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...